Podání žádosti, stížnosti, předložení návrhu, získání rozhodnutí
Kde: v ředitelně školy
Kdy: ve dnech školního vyučování v pondělí-čtvrtek 7,00-15,00 hod.
v pátek 7,00-14,00 hod.
Přijímání stížností
Stížnost se podává ředitelce školy.
Stížnost lze podat písemně nebo ústně.
Ředitelka odloží prošetření stížnosti v případě, že vůči ní byl učiněn úkon, který zjevně není
stížností, nebo z něj nelze zjistit, kdo jej učinil.
Šetření stížností
Ředitelka je povinna prošetřit skutečnosti ve stížnosti uvedené. Považuje-li to za vhodné,
vyslechne stěžovatele, osoby, proti nimž stížnost směřuje, popřípadě další osoby, které mohou
přispět k objasnění věci.
Vyřizování stížností
Stížnost musí být vyřízena do 60 dnů ode dne jejího doručení. O vyřízení stížnosti musí být
stěžovatel v této lhůtě vyrozuměn. Stanovenou lhůtu lze překročit jen tehdy, nelze-li v jejím
průběhu zajistit podklady potřebné pro vyřízení stížnosti.
Byla-li stížnost shledána důvodnou nebo částečně důvodnou, je ředitelka povinna bezodkladně učinit nezbytná opatření k nápravě. O výsledku šetření a opatřeních přijatých k nápravě bude stěžovatel vyrozuměn jen tehdy, jestliže o to požádal.
Mgr. Alena Bernardová
ředitelka školy
NÁSTĚNKA |
---|
Ve středu 20.11.2024 od 15:30 do 18:00 Konzultační třídní schůzky Od 4.11.2024 se škola otevírá od 6:45 |
|