Jméno:
Heslo:

IV.A

 7.35-8.208.30-9.159.25-10.1010.25-11.1011.30-12.15 (11.20-12.05 út., stř. a pá.)  
PondělíČjPřvMLvDoučování (do 13.15) Konzultace (do 14.00)
ÚterýTvAjMČjVlDozor v jídelně (do 12.45) 
StředaMVvPřvČjAj     Angličtina hrou 1 (do 12.20)Pedag. intervence (12.20-13.05) 
ČtvrtekAjTvČjMHvAngličtina hrou 2 (12.20-13.20) 
PátekČjMVlLvVvDozor v jídelně (do 12.45) 

Vážení rodiče a milí žáci,

v této mimořádné situaci nám nezbývá nic jiného než být v kontaktu alespoň elektronicky.
Dnes proběhla ve škole porada učitelů, ze které vyplynulo, že není možné touto formou probírat novou látku a v následujících dnech se zaměříme na procvičování a prohlubování probraného učiva. V hromadné SMS, která snad všem dorazila, jsem navrhla založit si soukromou facebookovou skupinu (pouze pro rodiče), kde se dá pohodlně diskutovat a kam mohu vkládat pracovní listy k vytisknutí. Jelikož jste mnozí vyslovili souhlas, skupinu jsem založila. Není viditelná pro okolí a nazvala jsem ji 4.A ZŠ Zásmuky. S dětmi jsem už v minulosti byla ve spojení na Whatsuppu a byla bych ráda, kdyby tomu bylo obzvlášť i nyní. Vím, že každý není zdatný v moderních technologiích, proto budu samozřejmě i na telefonu 773 096 878 a na mailu pecluc@gmail.com.

Souhlasím s tím, že učitel by neměl žáky zahlcovat písemnými úkoly typu str. 17, cv. 2 a nechávat vše na rodičích. Každý týden zde uvedu témata k jednotlivým předmětům, doplním odkazy na užitečné internetové stránky, budu vyrábět pracovní listy, zvažuji aplikaci na Googlu E-learning a zkusím i nějaké prezentace z vlastivědy a přírodovědy, na které by pak děti mohly například reagovat formou vypracování odpovědí na kontrolní otázky. Konkrétní kroky zatím nedokážu plánovat, je to situace nová a nezvyklá a nevím, jak nám to všem tímto způsobem půjde. Hlavně ať jsme všichni zdraví!


kopíruji z facebookové skupiny pro ty, kteří jsou odkázání pouze na webové stránky:
úterý 17.3.

Dobré jitro!

Nejprve ke včerejšku. Na WhatsAppu už jsme téměř všichni. Do této chvíle odevzdali prázdninový úkol (3x podvojný deník) tito žáci: Elen, Dominika, Martina, Bára, Tomáš N., Vojta, Petra, Jakub, Ondra, Honza N. a Michal. Takže mi chybí úkol od čtyř dětí.

Každý den budou moci děti zadané úkoly odevzdat do 18.00 nejpozději. Ode dneška si budu k sobě psát i trestné bodíky za nesplnění úkolu. :-)

Včera jsem dětem nahrála na WhatsApp diktát, který mi pošlou dnes nejpozději do 18.00.

V příloze níže a ve složce s názvem Pracovní listy ještě o něco níž naleznete pracovní listy (čj, m a přv). Dětem je pošlu i na WhatsApp. Můžete jim to vytisknout, ale stačí pokud si děti úkoly přepíšou na papír nebo do sešitu.

Poslední věc. S dětmi máme ve skupině sraz ve 13.00. Bude soutěž na pády a na násobilku. Slíbila jsem vítězům jedničku. Pak společně probereme zadané úkoly, jestli se jim dokument zobrazuje, jestli jsou schopni úkoly vypracovat a poslat bez vytištění, jestli každý všemu rozumí atd.

V tuto dobu se budeme scházet každý den.

Užitečné odkazy k procvičování: Red Monster     Školákov       Luštěnky

Tak máme za sebou první den učení na dálku. Za mě je to daleko náročnější než ve škole, ale věřím, že to má smysl.

Děti musím pochválit, jsou neuvěřitelně aktivní.

Diktát všichni zvládli napsat a odevzdat.

Po obědě jsme si zasoutěžili na pády a násobilku. Byl to nervák pro mnohé :-D

Nakonec jsem se rozhodla, že vyhlásím největší borce třídy pro tento den, kteří zvládli vypracovat úkoly do 18.00 bez velkých těžkostí.

Jsou to: Marťa, Míša, Kuba, Tom K., Vojta, Elenka, Barunka, Domča a Ondra! :-)

V příloze je práce pro zítřek. Diktát dětem nahraju do skupiny až ráno a pošlou mi ho vyfocený do 13.00, čili do další soutěže, tentokrát na téma slovní druhy a převody jednotek.
Můj videonávod na výrobu osově souměrného útvaru



Čtvrtek 19.3.20

Dobré jitro!

Děti už dostaly úkoly na WhatsApp a začaly mi odepisovat ještě před sedmou hodinou! :-D
Jen pro Váš přehled zde shrnu dnešní studijní plán a přikládám, co jsem jim poslala.
1. Zkontroluj si a případně si oprav svůj zápis ve vlastivědě.
2. Napiš diktát z hlasové zprávy a pošli do 13.00, kdy bude opět soutěž ("íčka", dělení v malé násobilce).
3. Čj 95/1- vypiš tučně vytištěná slova pod sebe a urči u nich rod, číslo a pád.
4. Udělej tabulku (viz příloha) a doplň tučnými slovy z úryvku o Fíkovi (cv. 1)+ slovy ze cvičení 2.
5. Vypočítej: 67 528 •57= 53 956:4=

Přeji příjemný večer!
Děti byly dnes opět úžasné a úkoly zvládly!
Opět jen pro případnou kontrolu přikládám učební plán, ale tentokrát je to až do pondělí 18.00:
  1. Podvojný deník (jako v běžném režimu)
  2. Diktát (do 13.00)
  3. Soutěž (ve 13.00) - vyjmenovaná slova, převody jednotek
  4. Doplňovačka učebnice ČJ 95/3
  5. Narýsuj a vystříhni trojúhelníky str. 50, cv. 5 a zjisti, který trojúhelník je osově souměrný. Osu zvýrazni například fixou.
  6. Vl - https://youtu.be/t-kNdZW5dIU - zhlédni video a doplň text v tvém online dokumentu (Každému dítěti jsem založila na Googlu jeho vlastní online dokument a odeslala  do soukromého chatu na WhatsAppu. Žák klikne na odkaz a doplní chybějící slova v předepsaných větách. To se automaticky uloží, nic nikam neposílá. Pracovní list VL viz níže.

Středa 23.3.20

Příjemné mrazivé odpoledne!

Máme za sebou, pevně věřím, úspěšný týden. Děti pracují a komunikují velice intenzivně a zvládly i práci v online sešitech, které nám slouží jako pracovní listy. Pokud má někdo možnost materiály tisknout, přikládám je zde v příloze. Jestli někomu více vyhovuje psaní perem a rozhodne se některé části přepsat do sešitu, samozřejmě není problém. Každý nechť pracuje, jak mu to vyhovuje nejlépe.

A ještě jedna informace. Škola v přírodě byla přesunuta na 14. 9. 2020 Samozřejmě nevíme, jak vše bude, ale chata je zatím rezervována. J

Úterý 24.3.20 (tentokrát bez diktátu)
Veškeré úkoly pokud možno do zítra 18.00. Pro někoho to bude snadné a bude brzy hotov, ale počítám i s tím, že někteří budou potřebovat více času. Neváhejte mě proto kontaktovat!

1. Přírodověda - Život na poli (opakování, viz příloha) – vědomostní soutěž na WhatsAppu ve 13.00. Děti mají každé odkaz na svůj online sešit, do kterého můžu rovnou vpisovat odpovědi na otázky.

2. Český jazyk: a) učebnice str. 96, cv. 1 – Přečti si úryvek a urči zda věty, které najdeš ve svém online sešitě pod otázkami k přírodovědě, jsou pravda nebo lež. (viz příloha)
b) na fólii str. 96, cv. 2
Pokud chceš, můžeš si ještě procvičit na Školákově vzory mužského rodu a pravopis podstatných jmen podle vzoru pán.

3. Literatura: úryvek z čítanky str. 110 – Přečti si úryvek z čítanky a doplň pětilístek, který najdeš ve svém online sešitě úplně na konci. (viz příloha)

4. Geometrie: a) Narýsuj a vystřihni libovolně velký kruh. Zkus najít 7 způsobů jak ho přeložit podél osy souměrnosti. Je to možné? Pokud ano, jde to i víckrát?
b) Narýsuj libovolný trojúhelník. Nezapomeň nejprve vyhotovit náčrt. Dokážeš zjistit, jaký má obvod? Vzpomeň, jak se měří třeba obvod hlavy nebo pasu. Příště si k tomu vysvětlíme víc.

Ukázka online sešitu žáka: https://docs.google.com/document/d/1Zqe3ELed8Szz0PaFMmuwqUiapu9Shq2BH3BOiYceb7k/edit?usp=sharing


Středa 25.3.20
Přeji krásné ráno! Úkoly děti už mají na skupině ve WhatsAppu. Jen pro kontrolu přikládám screen z chatu (Najdete jej nahoře mezi fotografiemi z bruslení) a odkaz na kvíz. http://www.quiz-maker.com/QHEV199
výsledky kvízu: http://www.quiz-maker.com/S-Quiz-Results?qp=1252281x4E7c259f-14

Čtvrtek 26.3.20
Dobrý večer,
úkoly už jsem dětem poslala a opět přikládám pro informaci screen chattu a pracovní list, který děti naleznou ve svých on-line sešitech.
Bohužel tenhle web neumí vkládat fotky a dokumenty přímo do textu, proto všechny pracovní listy naleznete níže ve složce pouze s dokumenty a všechny fotografie včetně screenů displeje jsou umístěny nahoře v galerii.



Pondělí 30.3. 20

Příjemné ráno,

v příloze (složka souborů níže) zasílám práci pro děti na pondělí a částečně na úterý (matematika) opět jen pro kontrolu. Děti si "ošéfuju" a instrukce budou opět mít na WhatsAppu.

Náhodou jsem objevila ve svých starých příspěvcích na stránkách školy fotografie a videa z jednoho projektu bývalé třídy, kde se objevily některé z Vašich dětí, když byly ještě ve školce. :-) Přikládám odkaz, snad bude fungovat: https://lucie32.rajce.idnes.cz/2014-10-31_Halloween_v_Zasm…/?#

ÚKOLY NA ÚTERÝ 31.3. NALEZNETE VE SLOŽCE DOKUMENTŮ NÍŽE.

Úterý 31.3.20
Úkoly na středu jsou opět ve složce dokumentů.
Středa 1.4.20
Úkoly na čtvrtek, viz složka dokumentů.
Čtvrtek 2.4.20
Úkoly na pátek  opět naleznete v dokumentech.

Vl: Zničená země bez krále – Zhlédni video (https://www.youtube.com/watch?v=hrZ1HYbBd_o) a vyplň kvíz: http://www.quiz-maker.com/QNIVX1X

Bruslení

Anglický jazyk

Učivo od 6.4.

Hello, 4.A!!

Děkuji, že mi mnozí z Vás posílají práci. Jste jedničky! A už se moc na Vás všechny těším.  Tento týden začneme poslechem a čtením článku z učebnice na str. 69. Poslech naleznete v souborech s názvem Stopa 17. Poslechni několikrát, přečti nahlas a měl by si umět přeložit, slovíčka, která neznáš, najdeš ve slovníčku. Unit 7 jsme relativně zvládli letem světem. Zkus, zda vše chápeš udělat str. 74 do ŠS (a prosím vyfoť a zašli).

Práce v PS (workbook), dodělej si str. 53 cv. 2, str. 56 cv. 1, 2 (je potřeba umět slovíčka z Unit 7 Lesson 1-6). Str. 57 cv. 1.

Blíží se nám Velikonoce = Easter. Na této stránce se naučíte základní slovíčka spojená s Velikonocemi - klikni, poslouchej a přiřaď. Pokud budeš chtít, zde je pracovní list na procvičení. Když mi pošleš vyfocené a doplněné, máš 5 puntíků.

Happy Easter!


Učivo od 30.3.

Hi, 4.A!!

Milí žáci, informace o Vaší práci mám pouze od části třídy. Vedu si pečlivé záznamy o Vaší práci a věřte, že aktivní studenti mají velkou výhodu a bude se na ni přihlížet v závěrečné klasifikaci. Hlavně si pamatujte, že se neučíte pro nás, ale jen a jen pro sebe.

V souborech Anglického jazyka najdeš správné řešení pracovního listu – I live in a flat – zkontroluj.

Opakování:  Přelož do ŠS věty se slovesem can. Použij nápovědu.

Nápověda: I can´t speak Czech. Can you play football? I can play football. I can´t play football. My brother can speak English.

1.Umíš hrát fotbal? 2. Neumím mluvit česky. 3. Neumím hrát fotbal. 4. Umím hrát na kytaru. 5. Můj bratr umí mluvit anglicky. 

 

Online procvičení – Can animals do this?

Učebnice: Ze str. 109 Unit 7 lesson 2 udělej cvičení do ŠS. Přečti si článek na str. 69, zkus si pro sebe přeložit (Potřebná slovíčka najdeš ve slovníčku). A ve svém slovníčku si podtrhni nová slovíčka ze str. 70, poslechni si je v překladači a vyslovuj nahlas. Nauč se je a zkus je najít v tajence na str. 70 cv. 2.

Koukni na video - House , poslouchej a OPAKUJ!! Kdo chce, zde přidávám ještě jedno video  s úkoly na procvičení této slovní zásoby.

 

A zazpívejte si – Where do you live?

Have a nice week!





Kontakt:

Whatsapp (tel. 728 351 941), email: (paja.hudkova@seznam.cz), messenger: (Pája Hudková) 

Procvičování online:
 
 
 
 
stranka-iii-a-51
Klasifikace
Kontakty
Dokumenty ke stažení
Jídelna
Domů ZŠ Zásmuky

Created by © 2013 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy