Archiv třídy 9.A

NÁHRADNÍ VÝUKA 1. týden karantény

16.03. 2020
Zdravím děcka a jejich rodiče!

Vzhledem k nastalé celostátní situaci bych Vám rád všem prve popřál zdraví a klid, jenž budeme všichni potřebovat!
Po projednání na mimořádné pedagogické radě v pondělí 16.3.2020 bude náhradní výuka zprostředkovávána pomocí internetových stránek základní školy. Buďte proto prosím obezřetní a sledujte webové stránky častěji!

Všechny rodiče bych rád poprosil o maximální spolupráci při zachování vzdělávacího systému svých ratolestí tím, že zajistí pravidelnou kontrolu splnění níže uvedených úkolů, které budou zadávány vždy na periodu týdne! 


Český jazyk -
v tomto týdnu procvičujeme skladbu a pravopis  Nepřijímačkáři VJR1, 2, 3 - viz příloha + pravopis prac. sešit str. 30-31Přijímačkáři stejné - VJR1,2,3 + pravopis 30-33 + testový sešit na přijímačky - didaktický test 9 + zájemci úvahu - téma: Jak může koronavirus ohrozit přijímací řízení na SŠ a můj úspěch+ všichni přečíst čítanka 141 - 144 Těm, kteří budou potřebovat ze zadané práce něco zkonzultovat, jsem k dispozici na skype ve čt, pá od 9 00 do 10.30, vyhledají mě pod mým jménem a příjmením

tipy na samostatné procvičování:

https://www.umimecesky.cz/cesky-jazyk-podrobne-9-trida

https://scio.cz/

https://www.pravopisne.cz

https://www.skolasnadhledem.cz

https://www.mojecestina.cz/testy

+ každé úterý a čtvrtek od 14.00 na ČT1 bude pořad Škola doma zaměřený na přípravu na přijímačky

Zdravím
DZ

Anglický jazyk - menší část
opakujeme téma crime and criminals
učebnice 76 - cvičení 4, poslechnout si text 76/8 -stopa 80 + odpovědět na otázky+ opakování modálních sloves 81/1, 3, WB 63/2 + celá strana 62

Matematika
Milí deváťáci, práce pro vás bude na týden, zvolíme formu opakování na příslušných stranách učebnice. A pro budoucí středoškoláky doporučuju navíc pročítat a zapamatovat látku týkající se povrchů a objemů jehlanu, kužele a koule. Ta by mohla být obsažena v přijímacích testech(str. 150-163). A společná práce je na str, 199 cv. 1,2,3,7, str. 200 cv. 10 a 11, str 202 cv.21. Přeju pohodu a klid u řešení zadaných úloh.


Německý jazyk
Opakujeme slovíčka L9. Slovíčka si zkoušejte psát i nahlas vyslovovat. Kdo bude chtít, může napsat krátký sloh na téma Hilfe im Haushalt ( jak často pomáháte, komu pomáháte a s čím, zda umíte něco uvařit, jak vás baví práce v domácnosti....) a později odevzdat.
Chemie
Opakujeme chemické složení organizmů - str. 69-70. Kdo bude chtít, může na čtvrtku vypracovat projekt na toto téma. Obrázky můžete vystřihovat i malovat, později můžete odevzdat.

PřírodopisVašim úkolem bude zopakování dosud probrané látky pomocí učebnice. Do školního sešitu vypracujete otázky za kapitolami, které již máme probrané. Nenechte se vyvést z míry tím, že v učebnici jsou témata probírána více do hloubky. K vypracování otázek můžete totiž využít veškeré dostupné informační prameny (učebnice, internet, encyklopedie).Geologické děje - str. 51
Vnitřní:
Pohyb litosférických desek - str. 55
Zemětřesení - str. 57
Vnější:
Zvětrávání - str. 71
Činnost vody - str. 75 + 77
Činnost větru - str. 79Závěrem malé doporučení - veškerá práce bude kontrolována a samozřejmě hodnocena, proto si ji rozvrhněte rozumně do celého týdne a nenechávejte vše na poslední chvíli! Identické práce nebudou přijímány!


Zadání práce z ostatních předmětů bude přidáno v příštích dnech!

Přeji všem hlavně zdraví!

Váš tříďas!  ...
Více informací

Přílohy k Českému jazyku - 1. týden

VJR1VJR1

VJR2VJR2

VJR3VJR3

Angličtina - 1. týden - větší skupina (p.uč. Krupičková)

My dear last class pupils,
Hope you´re OK and happy because of longer holiday,however it´s time to start working on your English.
You know the situation in our country is really serious and that´s why we all have to cope with it.Noboby
knows how long it will take so it´s up to you to learn aas much as you can at home.I hope you will do so
and we will make it.
 
UNIT 5 -revise all the exercises in your student´s book and workbook focused on the First and Second
               
Conditional - p 60-61 and 46-47

go through the exercises with verb patterns - I mean verbs with infinitive or gerund- on p 65 and p 51
revise all the vocabulary and grammar we have done so far in additional exercises - p 99-103 and p 108-117
you can revise on the Internet,for exampla vocabulary in English crosswords on-line and grammar in Help for English.cz
 
Originally,I wanted you to work in groups on projects in June,however,I have to change my plans and I want you
to look at p 45 Project - An Environmentally-friendly School and prepare a presentation about it.You can work on it
for 2 weeks.
 
I beleive you will be all right and work hard as this is your last half year at school and the more you do now,
the better for you in the future.
 
Have a nice time and see you soon.
Best regards
                                                                    Your English teacher

Rozhodnutí hejtmanky Středočeského kraje

o zákazu vstupu, pobytu a pohybu na území ČRo zákazu vstupu, pobytu a pohybu na území ČR

Český jazyk 2. týden karantény

Dobrý den všem,

věřím, že práci z 1. týdne samostatného opakování jste zvládli, přestože se na Skype ozvali jen jedinci..

Vzhledem k pravděpodobné délce samostudia budeme upravovat i styl práce. Pokud má někdo dotaz k čemukoliv z práce minulého týdne, může mě kontaktovat na Skype (najdete mě pod mým jménem a příjmením, na Skype pro vás budu ve středu a čtvrtek od 9.00 do 10.30), nebo na mailu (zarecka@zs-zasmuky.cz), případně na WhatsApp (724130821).

Práci pro tento týden jsem už rozdělila do dvou částí, samostatné opakování + práce v příloze, kterou vypracujete a pošlete mi do pátečního večera (27. 3.) buď do mailu, nebo ofotíte a na WhatsApp.

A teď konkrétně:

1. samostatně si z minulého týdne zkontrolujete VJR1,2 - viz řešení v příloze

2. nad VJR 3 bych se s většinou přijímačkářů ráda potkala online - navrhněte způsob - Sabča mi pls dá vědět, co jste vymysleli

3. VJR4 vypracují všichni a přijímačkáři mi pošlou do pátečního večera (27.3.) ke kontrole do mailu, nebo ofotí a na WhatsApp

4. všichni pokračují v procvičování pravopisu - pr.sešit 34/11, 12, 13

5. všichni si přečtou v čítance, nebo na webu další texty písničkářů - str. 145 - 155 - Nohavica, Dobeš, Dědeček, Eben, Kryl - 1 z nich si vyberete a dopředu do sešitu si o něm napíšete základní informace

6. všichni si pustí přiloženou PP prezentaci a udělají si VJR5 - klikat postupně, je přiloženo i řešení, tak nemá cenu opisovat....

7. přijímačkáři si udělají didaktický text z přílohy (1-8pdf, omlouvám se za kvalitu, sken, foto...)

8. kdo si napsal úvahu z minulého týdne, případně ji dopíše, ofotí a pošle mi.

Zájemci dál procvičují na:

https://www.mojecestina.cz/testy

 

Ví  Vím,  že samostudium je pro vás náročné, ale zase máte možnost odzkoušet si, jak jste schopní fungovat bez "nátlaku" :-).       

Práci si rozdělte a budete-li mít s něčím problém, ozvěte se na výše uvedené kontakty. Ve středu a čtvrtek sedím od 9.00 na Skype.

Zdravím

DZ

Anglický jazyk 2. týden karantény

Anglický jazyk - meší část (p. uč. Zářecká)
1. opakujeme gramatiku - do sešitu z učebnice vypracovat ze str. 83/1 (vybrat správnou možnost), 83/2 - najít v každé větě 2 chyby, 83/ 3 - napsat do sešitu správné pořadí

2. do slovníčku napsat slovíčka z modrého rámečku str. 86 - na webu si najít překlad, do sešitu vypracovat 86/3 + pracovní sešit 65/1,2,3, Lucka s Jirkou i 65/4,5


Anglický jazyk - větší část (p. uč. Krupičková)
 Dear pupils,
I hope you´re well and enjoying yourselves in these difficult days and of course,as you´re really resposible,
you´re revising and learning as much as possibleon your own.

As we have almost finished UNIT 5 ,there´s not much left for you to revise.So go through all CULTURE sections in your workbook and EXTENSION sections there as well. We´ve done most of them,however ,we definitely haven´t
had enough time  to do those Extension ones.
Moreover,you should finish working on your Project 1 this week.Where to send it and how will be in my next
mail.At the same time I´ll let you know how to check those Extension sections exercises.

And finally I suppose that we will go on to practice UNIT 6.and because CRIME seemed to be very attractive
for some of you  I´m thinking of sending you some extra vocabulary.

 
Have a nice time and take care!
                                                                   your English teacher

Matematika 2. týden karantény

Milí deváťáci,
pro druhý týden vás čeká strana 201 a 202 do cvičení 22. Pro studenty doporučuji sledovat přípravu v TV ve čtvrtek, kdy má být blok matematiky a samozřejmě pokračovat v samostatné práci z pracovních sešitů.

Pokud budete mít nějaké dotazy tak pište na email: miladasafrankova@seznam.cz.
Přeju všem, ať jste zdraví. M. Š.

Německý jazyk - 2. týden karantény

Německý jazyk 9.A

Opakujeme slovíčka L8. Slovíčka si zkoušejte psát i nahlas vyslovovat. Kdo bude chtítmůže napsat krátký sloh na téma Meine Freizeit ( jak trávíte volný čas, který sport provozujete, jestli něco sbíráte, jestli chodíte do kina, které filmy se vám líbí, jak často čtete...) a později odevzdat.

Chemie - 2. týden karantény

Chemie 9.A
Zkuste se podívat na video, které mi poslala Dr. Marshallováke které jezdím na školení a o které jsem vám někdy vyprávěla. Video trvá asi 20 minut, tak ho můžete sledovat třeba na pokračování. Zkuste si odpovědět na položené otázky. Pokud vás nějaký pokus zaujme, můžete ho zpracovat formou projektu na čtvrtku (název, pomůcky, rovnice, popis děje, závěr, obrázky...) a později odevzdat.

https://www.youtube.com/watch?v=e5349Cqm7iw&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2_dEyaZb8NXvLpKZiISOY_elobsg8zLdmaiBUSXUNHNT-EQSPjGvjZqQI

Přírodopis - 2. týden karantény

Zdravím Vás hroši,
doufám, že jste všichni úspěšně splnili otázky, které jsem Vám zadal minulý týden, a že s tím nebyl problém!

Tento týden se musíme podívat dál, avšak myslím, že velmi příjemnou formou. :)
Následující látka se totiž bude věnovat historii života na Zemi, o které nám toho geologie může hodně říci. Budu po Vás chtít, abyste si pročetli učebnici od strany 96 do strany 100 a načerpali základní informace o paleontologii! Dále si do sešitu zapíšete informaci, kdy dokladujeme první známky života a pod tuto informaci nakreslíte schéma podle tabulky na straně 96. Neděste se, chci jen abyste tam měli vždy ÉRU a k ní útvary, nic víc (např: druhohory - Trias, Jura, Křída).

Další práce je vyloženě odpočinková! Stáhněte si prosím dokument na stránce 

https://uloz.to/file/DJ2C9PoK/putovani-s-dinosaury-e01-nova-krev-mkv

a celý ho zkoukněte!

Matematika- 3. týden karantény

Milí deváťáci,

pro tento týden vás čeká str. 202/23, str. 203/24,25 26 a str. 204/31, ale ne graficky ale výpočtem. Použijte svoji „oblíbenou“ metodu. Studenti mi mohou ke své přípravě samozřejmě poslat svoje dotazy na mail jak školní, tak soukromý, který jsem psala minulý týden.

Přeju všem zdraví. M. Š.

Chemie- 3. týden karantény

Opakujeme uhlovodíkyMůžete si zkusit vyplnit pracovní list na tomto odkazu https://www.zshavl.cz/chemie/9_rocnik/uhlovodky.html

Kdo bude chtít, může mi ho poslat na školní mail.

Český jazyk - 3. týden karantény

Dobrý den všem,

věřím, že i práci z 2. týdne samostatného opakování jste zvládli, tentokrát jsem už komunikovala s větším počtem lidí. Děkuji za naposílanou práci, všem jsem ji v pá poslala s hodnocením.

Pokud má někdo dotazy k ostatním věcem ze samostudia, budu opět k dispozici na Skype (najdete mě pod mým jménem a příjmením, na Skype pro vás budu ve středu a čtvrtek od 9.00 do 10.30), nebo na mailu (zarecka@zs-zasmuky.cz), případně na WhatsApp (724130821). Messengeru.

Práci pro tento týden jsem opět rozdělila do dvou částí, samostatné opakování + práce v příloze, kterou vypracujete a pošlete mi do pátku 3. 4. do 12:00. Tentokrát se přidají i nepřijímačkáři. Preferuji mail, opravím přímo do zaslaného dokumentu.

A teď konkrétně:

1. samostatně si z minulého týdne zkontrolujete didaktický test - viz řešení v příloze

2. všichni vypracují a pošlou do pátku VJR6 – viz zadání v příloze

3. přijímačkáři si udělají didaktický test 10 z testového sešitu str. 125 – nasimulujte si realitu přijímacího řízení – 60 minut, nic u sebe, žádné odcházení od práce,..

4. všichni pokračují v procvičování pravopisu - pr.sešit 36/4a, 5a, 37/1a,, přijímačkáři i b a navíc určíme druh po, př + 37/2 – zopakuj druhy podmětů, přísudků

5. všichni si přečtou v čítance úryvek 185 – 192 a do sešitu dozadu vypracují pětilístek

6. všichni do sešitu napíšou úvahu na stránku a půl – téma: Co mi zatím dala a vzala doba nouzového stavu v ČR

Přijímačkářům doporučuji stránky  https://www.scio.cz/pro-deti-a-rodice/procvicovaci-testy.asp – najdete tady desítky úkolů zadarmo i s možností online vyhodnocení - na procvičování k přijímacímu řízení. Poslední oficiální info – přijímačky budete psát 14 dní po otevření škol a bude jen jeden termín.

Zájemci dál procvičují na:

https://www.umimecesky.cz

https://scio.cz/

https://www.pravopisne.cz

https://www.skolasnadhledem.cz

https://www.mojecestina.cz/testy

Práci si rozdělte a budete-li mít s něčím problém, ozvěte se na výše uvedené kontakty. Ve středu a čtvrtek sedím od 9.00 na Skype.

Zdravím

DZ

Přílohy k Čj - 3. týden

Didaktický_test1_řešeníDidaktický_test1_řešení

VJR6VJR6

Anglický jazyk - 3. týden karantény (p.uč. Krupičková)

Good morn,pupils,
I´m back with more homework for you. I´d like you to start UNIT 6 focusing on the world of crime so all the tasks will
be about the vocabulary aimed at this topic.
go on  trial  -  jít k procesu                                                     do community service - dělat veřejně prospěšné práce
pay a fine  platit pokutu                                                         arrest a suspect - zatknout podezřelého
suspect someone - podezřívat někoho                             solve a crime . vyřešit zločin
catch a thief - chytit zloděje                                                 be innocent - být nevinen
be guilty - být vinen                                                                investigate a crime - vyšetřovat zločin
question a suspect - vyslýchat podezřelého                  look for clues - hledat důkazy
commit a crime - spáchat zločin                                        go to prison - jít do vězení
 
I think the vocabulary isn´t too difficult and you can do ex 4/ 70 and all the exercises in your WB on p 55.
 
The other part of this unit vocabulary is about different kinds of crime and criminals who commit them.
kidnapping  -  únos  ( lidí )                                                      kidnapper - únosce  
robbery - loupež ( banky,pošty )                                            robber - lupič
pickpocketing - kapesní krádež                                             pickpocketer - kapsář
theft - krádež ( obecně )                                                          thief ( pl  thieves ) - zloděj
vandalism - vandalství                                                             vandal - vandal
murder - úkladná vražda                                                         murderer - vrah
 
So again there is only one ex 4 / 76 in your SB and a few more in your WB on p 58.
This is your homework for the following week and next week  I gonna send some more words connected
with crime ,criminals and of course,punishment.
I also want to put off your project finishing till Easter so you have 2 mere weeks for it.If you can ,you can send
them to your class teacher and I will read them and correct them with a great pleasure.I´m looking forward to getting as many as possible:)
 
That´s all for today.Take your time and enjoy spring winter days in a good mood.
Nice time to you  all!
                                                             your English teacher

Anglický jazyk - 3. týden karantény (p.uč. Zářecká)

V tomto týdnu opakujeme
1. slovní zásobu - téma Breaking the law
pracovní sešit str. 104 vše - kontrolu najdete na CD2 k prac. sešitu - stopa10
2. mluvnici - přítomný a minulý čas - prac. sešit vše ze strany 109
3. poslechneme si text ke sportu - učebnice str. 86, 87 - stopa 86 + do sešitu k tomu cvičení 87/9
 
 

Přírodopis - 3. týden karantény

Zdravím Vás deváťáci!

Jak se Vám líbil dokument? V tomto týdnu máte hodně práce v ostatních předmětech, tak si dáme jen další tři dokumenty, ať si trochu oddechnete :)

1. Kruté moře - vypráví příběh samičky Ichtyosaura, která zápasí s nástrahami jurského moře!  -> cílem je pochopit, že dinosaüři ovládali i život pod vodní hladinou :)
https://uloz.to/file/kUtbnRxH/putovani-s-dinosaury-e03-krute-more-mkv

2. Epizoda 4. - v tomto díle se podíváme pro změnu do vzduchu :) Po shlédnutí Vám dojde, že dinosauři tu stále žijí s námi, jen mají víc peří!
https://uloz.to/file/9rr94eX5/putovani-s-dinosaury-e04-1999-pdtv-xvid-cz-avi

3. Balada o Alosaurovi - tento díl mám asi ze všech nejradši! Budete zažívat velmi silný příběh Velkého Ala, který člověka skutečně chytne za srdce!
https://uloz.to/file/tBhXmYnW/putovani-s-dinosaury-balada-o-alosaurovi-e02-2000-pdtv-xvid-cz-avi

 

Přeji hezkou podívanou!

Váš tříďas :)

Český jazyk - 4. týden karantény

Dobrý den všem,

opět děkuji za naposílanou práci, všichni ji ode mě dostali ohodnocenou zpět. Pokud má někdo dotaz k něčemu z  části úkolů samostatného opakování, které neposíláte, opět budu k dispozici na Skype, tak vysvětlím jednotlivě. Stačí se ozvat ve čtvrtek od 9.00h (najdete mě pod mým jménem a příjmením, na Skype pro vás budu ve čtvrtek od 9.00 do  10.30, případně od 10.00 ve st, kterou mám zadanou pro šesťáky), nebo na mailu (zarecka@zs-zasmuky.cz), případně na WhatsApp (724130821).

Práce je tentokrát méně, protože máme před sebou Velikonoce, sice musíme být doma, ale udělejme si volněji J
I pro tento týden jsem práci opět rozdělila do dvou částí, samostatné opakování + práce označená v příloze – opak8, kterou vypracujete všichni a pošlete mi do čtvrtečního večera 9. 4. buď do mailu, nebo ofotíte a na WhatsApp. Vzhledem k tomu, že jako největší problém z minulého týdne se ukázal přívlastek a věta přívlastková a pravopis velkých písmen, opakování zaměříme právě na to - viz další přílohy pro samostatné procvičování. Přílohy najdete dole, roluj J

A teď konkrétně:

1. všichni vypracují a pošlou do pátku didaktický test označený opak8 – viz zadání v příloze, stačí poslat odpovědi př. 1A

2. přijímačkáři si udělají opak7

3. všichni procvičují přívlastky a VV přívlastkovou – projít si PPT prezentaci

4. všichni do sešitu vypracují text z přílohy velká písmena

5. vyberte si knížku z mimočítankové četby podle vlastního zájmu a postupně čtěte, probereme tituly po návratu do školy

Přijímačkářům doporučuji stránky scio.cz – najdete tady desítky úkolů zadarmo i s možností online vyhodnocení - na procvičování k přijímacímu řízení. Poslední oficiální info – přijímačky budete psát 14 dní po otevření škol a bude jen jeden termín.

Zájemci dál procvičují na:

https://www.umimecesky.cz

https://scio.cz/

https://www.pravopisne.cz

https://www.skolasnadhledem.cz

https://www.mojecestina.cz/testy

Práci si rozdělte a budete-li mít s něčím problém, ozvěte se na výše uvedené kontakty. Ve středu a čtvrtek sedím na Skype.

Zdravím a všem přeju krásné, i když karanténní Velikonoce

DZ

Anglický jazyk -4. týden karantény (p.uč. Krupičková)

Hello,
it´s been a week since I last sent something to do at home and I hope you all have already finished it.
This time I will explain  grammar 1 to you.I beleive you will understand everything.If not,send your questions
to your class teacher and then I will try again.
 
Modals of deduction and possibility
Modální slovesa mají dvojí využití,jednak znamenají,že něco umíte či můžete,musíte,smíte nebo byste měli
udělat.Druhý význam je využití těchto sloves místo PŘÍSLOVCÍ.
must - určitě ano
He is blond and he has blue eyes.He must be Sweedish.
can´t - určitě ne
He is blond and he has blue eyes.He can´t be Spanish.
could,may,might - asi,možná
He is blond and he has blue eyes.He could/may/might be Russian.
 
Všimněte si,že i češtině se tato slovesa používají podobně.
To nemůže být pravda.To nesmí být pravda.To by mohla být pravda. - viz pohádka o Honzovi,jak se hádal s králem
 
Stejně jako při normálním užití těchto sloves platí pravidlo o hlavním slovese  v infinitivu bez to.
Look at the sky ,it may rain.
There´s some ice on the pond.It must freeze.
He can´t drive,it can´t be his car.
 
POZOR!!! Sloveso MUST se používá pouze v kladném tvaru.
                   Sloveso CAN se používá pouze v záporném tvaru.
So practise the use of these forms in your SB on p 72-73 and in your WB on p 56-57.
 
And for those who are interested in crime some more vocabulary.However,this time I want you to look up
the meaning in your dictionaries.
blackmail         - blackmailer
forge                  - forger
shoplifting        - shoplifter
hijacking           - hijacker
burglary             - burglar
arson                  - arsonist
raping                - rapist
smuggling         - smuggler
hooliganism      - hooligan
manslaughter  - murderer
serious crimes
petty crimes
 and in the USA  you must TAKE THE OATH
 
     I swear by Almighty God,that the evidence I shall give is the truth,the whole truth,and nothing but the truth,
     so help me God.
 
And that´s all for today.Divide the work againg into smaller parts and enjoy the beautiful weather,which we´re going
to have this week and take care!!
Looking forward to seeing you soon
                                                                               your English teacher
 
PS: Next time I´m going to complete the topic with some more kinds of punishment.

Anglický jazyk - 4. týden karantény (p.uč. Zářecká)

Vzhledem k tomu, že se nám blíží Velikonoce, zaměříme práci na toto téma a zopakujeme slovní zásobu na následujícím odkazu.
Do slovníčku si dopiště nová slovíčka.
Lucka s Jirkou navíc ještě procvičí minulé časy viz příloha.
 
 

Přílohy k Aj - p.uč. Zářecká

9_procv_past9_procv_past

Matematika - 4. týden karantény

Milí deváťáci, tento týden se pustíme i do geometrie. Čeká vás str. 204  cv. 28 a str. 205 celá strana úloh. Pro studenty jsem našla didaktický test k přijímačkám. Pokud ho zpracujete, můžete mi ho procházkou donést do schránky k opravě. Přiznám se, že se mi lépe opravuje písemná forma než přeposílaná skenovaná. Pokud nevíte kam, mám adresu Nová 576. Zdravím a přeju zdraví všem. M Š.

Tady ještě odkazy na přijímačkové testy nanečisto + viz příloha:

https://www.youtube.com/watch?v=aFCMJTBO56Q&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=zJsLaieppDM&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=9xIg54uyRnk&feature=emb_logo

Německý jazyk - 4. týden karantény

Kommt das kleine Osterhäschen,

stupst Dich an seinem Näschen, 

stellt sich auf Hinterfüse

und wünscht Dir Ostergrüsse.

Zkuste napsat krátké vyprávění, jak slavíme Velikonoce - kdy je slavíme, že v Německu nosí vajíčka zajíček, děti je hledají v trávě, u nás vajíčka barví děvčata, chlapci pletou pomlázky, rodiny se navštěvují, posíláme pohlednice.... Také můžete vytvořit velikonoční pohlednici s přáním v němčině.

Vyprávění můžete posílat na můj školní mail nebo odevzdat ve škole, až se sejdeme.

Chemie - 4.týden karantény

        Najdi skryté názvy uhlovodíků a napiš jejich vzorce :

1)    Ta polévka má mnoho mastných ok, ta nebude dobrá.

2)     Radek Aničce pomohl s domácím úkolem do matematiky.

3)     Já tu sambu tancovat na plese nebudu, vždyť ji ani neumím.

4)     No, na návštěvu je už asi dost pozdě, nemyslíš ?

5)   Ten samet Haně nesluší, jiná látka by se na šaty hodila lépe, nemyslíš ?

6)    Dojdi pro pana doktora, stal se tu úraz.

7)    Asi budu brečet hanbou, to byla ale ostuda.

 

 Výsledky můžete posílat na můj školní mail.

Přírodopis - 4. týden karantény

Zdravím Vás deváťáci!

V tomto týdnu vypracujte do sešitu otázky na straně 107. :)

Dále si na webu
https://uloz.to/hledej?q=putov%C3%A1n%C3%AD+s+prav%C4%9Bk%C3%BDmi+zv%C3%AD%C5%99aty
vyberte dva dokumenty a mrkněte na ně :)

Kdo se podívá na celou řadu, bude mít dost ucelený náhled na to, jak to tu vypadalo v době třetihor! ;)

Český jazyk - 5. týden karantény

Dobrý den všem,

 

opět děkuji za naposílanou práci, všichni ji ode mě dostali ohodnocenou zpět. Pokud má někdo dotaz k něčemu z  části úkolů samostatného opakování, které neposíláte, nebo z čehokoliv dalšího, opět budu k dispozici na Skype, tak vysvětlím jednotlivě. Stačí se ozvat ve čtvrtek od 9.00h (najdete mě pod mým jménem a příjmením, na Skype pro vás budu ve čtvrtek od 9.00 do  10.30, případně od 10.00 ve st, kterou mám zadanou pro šesťáky), nebo na mailu (zarecka@zs-zasmuky.cz), případně na WhatsApp (724130821).

 

Jsem ráda, že většina z vás skutečně pravidelně dělá, snaží se, je se mnou v kontaktu a konzultuje případné nejasnosti. GDPR mi neumožňuje adresně apelovat na ty, kteří posílají práci na poslední chvíli, ne vždy v kvalitě odpovídající schopnostem. Vy sami nejlépe víte, jakou aktivitu a úsilí vyvíjíte. Jste téměř dospělí, tak vězte, že štěstí přeje připraveným…

 

I pro tento týden jsem práci opět rozdělila do dvou částí, samostatné opakování + práce označená v příloze – opak9, kterou vypracujete všichni a pošlete mi do pátečního poledne 17. 4. buď do mailu, nebo ofotíte a na WhatsApp. Přílohy najdete dole, roluj J

 

A teď konkrétně:

1. všichni vypracují a pošlou do pátečního poledne procvičování pravopisu – oprava chyb opak9 – viz zadání v příloze – stačí ke každému textu vypsat chyby se správnou pravopisnou variantou

2. přijímačkáři si zkontrolují samostatnou práci z minulého týdne opak7_řešení

3. přijímačkáři samostatně procvičí didaktický test – doporučuji vyhradit si 60 minut v kuse a vypracovat do sešitu odpovědi
Zadání didaktického testu:
https://www.statniprijimacky.cz/wp-content/uploads/2017/08/statni-prijimacky-cesky-jazyk-test-zadani-2018-2-radny-termin-ctyrlete-obory.pdf

4. všichni si přečtou text v příloze ČJ9_gramotnost a pošlou mi odpovědi k jednotlivým úkolům

5. vyberte si knížku z mimočítankové četby podle vlastního zájmu a postupně čtěte, probereme tituly po návratu do školy

 

Přijímačkářům doporučuji stránky scio.cz – najdete tady desítky úkolů zadarmo i s možností online vyhodnocení - na procvičování k přijímacímu řízení. Poslední oficiální info – přijímačky budete psát 14 dní po otevření škol a bude jen jeden termín.

 

Zájemci dál procvičují na:
https://www.umimecesky.cz
https://scio.cz/
https://www.pravopisne.cz
https://www.skolasnadhledem.cz
https://www.mojecestina.cz/testy

https://testi.cz/testy/cestina/

 

Práci si rozdělte a budete-li mít s něčím problém, ozvěte se na výše uvedené kontakty. Ve středu a čtvrtek sedím na Skype.

Zdravím
DZ

Přílohy k Čj- 5. týden karantény

ČJ_gramotnostČJ_gramotnost

opak 9opak 9

opak_7_řešeníopak_7_řešení

Anglický jazyk - 5. týden karantény (p.uč. Krupičková)

Hello pupils,
I hope you had a nice time during Easter and that´s why now it´s time to do some more English.
 
I hope you understood the grammar and were able to do all the exercises.Today I will try to explain another
part in your books.
 
The Third Conditional - třetí kondicionál
Už jsme dělali druhý kondicionál ,takže teď nás čeká ten poslední.Využívá se především v psaném projevu nebo
když chcete ukázat,jak dobře umíte anglicky.
Kdybysem to byl býval věděl,tak bysem sem nechodil. ( známá hláška z filmu Knoflíková válka,původní verze )
 
 If I had known it ,I would not have come here.
 
Pravidla - po spojce  následuje předminulý čas   IF  + HAD  + PAST PARTICIPLE
                   v hlavní větě je minulý podmiňovací způsob    WOULD  +  HAVE  + PAST PARTICIPLE
 
If I had studied more,I would have passed my exams easily.
Vztahuje se k události nebo ději,které se už staly a teď  by bylo lepší,kdyby se nestaly nebo se staly jinak.
Practice on p.77 and in your WB on p.59.
 
And today was the deadline for your first project,so scan it or take a photo of it and send to zketeacher@seznam.cz
as soon as possibla,please.
And therefore I want you to work on another Project /p85 - Sell,Sell,Sell.You should finish it till 10 May.If schools open,you will hand it in personally,if not,you´ll send it to me.
 
Have a nice time and take care!
I´m looking forward to your projects:)
                                                                             your English teacher

Anglický jazyk - 5. týden karantény (p.uč. Zářecká)

1. poslechnout text na CD z učebnice, stopa 87, do sešitu podle poslechu vypracovat z učebnice str. 89, cvič.16
2. zopakovat podle kartiček trpný rod - the passive a vypracovat v prac. sešitu str. 66, cvič.1, 3, str. 67, cvič. 1

Přírodopis - 5. týden karantény

Zdravím Vás deváťáci!

Doufám, že se Vám třetihory líbily! Kdo uhodne co máme teď? :D
Čtvrtohory jsou érou, která má již blíže k Vám samotným, neboť jsou přezdívány érou člověka. Pokud Vás zajímá, jak vypadala Vaše babička či děda před několika sty generací, určitě si dejte celou řadu. Poviná je pro všechny kapitola první, kterou naleznete v odkazu níže.
https://uloz.to/file/4XUb1GBy/putovani-s-pravekymi-lidmi-1-bbc-2003-avi

K tomu si všichni udělejte zápis ze str. 106 - 107 :) + vypracujte otázky za kapitolou (107)

Mějte se hezky!     Váš tříďas

Matematika- 5. týden karantény

Milí deváťáci,
tento týden dodělejte vše, co jste zatím nestihli! Pokračujte v přípravách na závěr roku a nepolevte! Níže naleznete 2. a 3. test a jejich vypracování na YouTube.

https://www.youtube.com/watch?v=zJsLaieppDM&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=9xIg54uyRnk&feature=emb_logo

Držte se a makejte!

Český jazyk - 6. týden

Dobrý den všem,

opět děkuji za naposílanou práci, všichni ji ode mě dostali ohodnocenou zpět. Pokud má někdo dotaz k něčemu z  části úkolů samostatného opakování, které neposíláte, nebo z čehokoliv dalšího, opět budu k dispozici na Skype, tak vysvětlím jednotlivě. Stačí se ozvat ve čtvrtek od 9.00h (najdete mě pod mým jménem a příjmením, na Skype pro vás budu ve čtvrtek od 9.00 do  10.30, případně od 10.00 ve st, kterou mám zadanou pro šesťáky), nebo na mailu (zarecka@zs-zasmuky.cz), případně na WhatsApp (724130821).

Jsem ráda, že většina z vás skutečně pravidelně dělá, snaží se, je se mnou v kontaktu a konzultuje případné nejasnosti. Dnes si dovolím připomenout i formální stránku věci – nezapomínejte na průvodní text k posílané práci – standardně by měl obsahovat pozdrav, oslovení, krátkou info co posíláte  (mě by potěšila navíc krátká poznámka, jak vám to šlo, jaký z toho máte pocit), rozloučení, podpis… Většina samozřejmě takto komunikuje, takže pro vás je tato poznámka nošením dříví do lesa J

I pro tento týden jsem práci opět rozdělila do dvou částí, samostatné opakování + práce označená v příloze – ČJskladba_cvičení, ČJLichožrouti, kterou vypracujete a pošlete mi do pátečního poledne 24. 4. buď do mailu, nebo ofotíte a na WhatsApp. Přílohy najdete dole, roluj J

A teď konkrétně:

1. přijímačkáři si zkontrolují didaktický test z minulého týdne na následující adrese a pošlou mi pro přehled počet bodů, kterých dosáhli: https://www.statniprijimacky.cz/wp-content/uploads/2017/08/statni-prijimacky-cesky-jazyk-test-klic-2018-2-radny-termin-ctyrlete-obory.pdf

2. všichni opakujeme tento týden souvětí a druh vedlejších vět – každý si projde přiložené ppt soubory na opakování, případně si zopakuje poměry a druhy VV ve svém sešitu/internetu

3. přijímačkáři si zpracují opakování skladby z přiloženého souboru ČJskladba_cvičení, pište si do sešitu, mně ke kontrole pošlete jen část – konkrétně: stranu 107 – cvičení – 149 až 154

4. nepřijímačkáři místo toho vypracují pracovní list -ČJ Lichožrouti

5. všichni si zkusí udělat cvičení na čárky ve větě na adrese: https://zena.aktualne.cz/volny-cas/test-umite-psat-carky-ve-vete/r~i:graphics:5244/

6. všichni čteme průběžně knížky podle svého zájmu. Až budete posílat práci zpět, připište mi, co zrovna čtete.

Přijímačkářům doporučuji stránky scio.cz – najdete tady desítky úkolů zadarmo i s možností online vyhodnocení - na procvičování k přijímacímu řízení. Poslední oficiální info – přijímačky budete psát na začátku června, termín bude upřesněný, sledujte zpravodajství, bude jen jeden termín.

Zájemci dál procvičují na:
https://www.umimecesky.cz
https://scio.cz/
https://www.pravopisne.cz
https://www.skolasnadhledem.cz
https://www.mojecestina.cz/testy
https://testi.cz/testy/cestina/

Práci si rozdělte a budete-li mít s něčím problém, ozvěte se na výše uvedené kontakty. Ve středu a čtvrtek sedím na Skype.

Zdravím
DZ

Anglický jazyk- 6. týden (p.uč. Krupičková)

Hi pupils,
how are you? I ´m fine but a little bored as I don´t have so much to do as usual and time passes very slowly.
Never mind,let´s go on.
I would like to thank e few of you who wrote and sent me their projects last week.However,most of you haven´t
done anything so far.Please write something and send as maybe you´ll be the ones who will go to school at the
end of May.Moreover,you´ll start a secondary school and this shows that you´re not mature ehough to do well
there ( nobody will beg you to do your assignments,get used to some independence now to avoid having
problems there ).
So back to work.Look at p 78.There is a piece of narrative writing.Read it and do the exercises there and
practise some more in your workbooks on p 60.I want you to write and send a similar piece of writing.
Moreover read the text in Culture section p 62 and do exercises 1-3 there.
That´s all for today.
Take care and enjoy yourselves but don´t forget to revise a little:)
Looking forward to your writings:)
                                                                   your English teacher

Německý jazyk - 6. týden

Zápor v německé větě - opakování                                              Přídavné jméno v přívlastku - 1. pád

Odpovídejte záporně celou větou na následující otázky :                    Překládejte se členem určitým :

1. Hast du einen Freund ?                                                               1. modré kalhoty

2. Kommst du morgen zu Besuch ?                                                 2. starý strom

3. Hast du Angst ?                                                                         3. světlé pivo

4. Trinkst du Milch ?                                                                       4. tmavý les

5. Hast du Geld ?                                                                           5. malý autobus

6. Habt ihr Durst ?                                                                           6. drahá bunda

7. Habt ihr ein Buch ?                                                                      7. velká bota

8. Habt ihr einen Mantel ?                                                                8. pěkný zámek

9. Esst ihr Fleisch ?                                                                        9. krátká sukně

10. Singt iht laut ?                                                                          10. teplá čepice

 

Vypracované úkoly posílejte na můj školní mail. A.V.

Chemie - 6. týden

Zapište následující chemické reakce rovnicí a vyčíslete je :

 

a) vodík reaguje s chlorem za vzniku chlorovodíku

b) síra se slučuje s kyslíkem, vzniká oxid siřičitý

c) železo reaguje s plynným chlorem za vzniku  chloridu železitého

d) železo reaguje s kyslíkem za vzniku oxidu železitého

e) plynný chlor je přeháněn přes horký hliník, vzniká chlorid hlinitý

 

Vypracovaný úkol zasílejte na můj školní mail. A.V.

Anglický jazyk - 6. týden (p.uč. Zářecká)

1. poslechnout text - CD stopa 90, sledovat zároveň očima v učebnici - strana 91, porozumět obsahu
2. vypsat potřebná sloíčka do slovníčku - český překlad si najít v online slovníku na internetu (slovíček nových moc nebude, téměř všechna jsme již měli)
3. do sešitu odpovědět na otázky podle textu - str. 91/7 - odpovědi ofotit a poslat mi do mailu
4. v pracovním sešitu udělat cičení 68/1,2,3 - jako nápovědu použij učebnici 92/1

Matematika - 6. týden

Zdravím deváťáci.
Na začátek musím vyslovit zklamání, protože jsem čekala na vaší práci s testy k přijímačkám nanečisto a dostalo se mi pouze 2 / slovy DVOU/ reakcí. Tak takhle si spolupráci nepředstavuju.  Vy budete chtít mít na konci roku pěkné závěrečné hodnocené na vysvědčení? Takže nejen od budoucích studentů, ale ode všech očekávám písemně zpracované následující úlohy. Str. 17/2, str. 18/3,4, str.21/1,3 a 4.
Zdravím a přeju pohodu k práci.
M. Š.

Přírodopis - 6. týden

Zdravím deváťáci!
Tento týden zkoukněte další dva díly Putování s pravěkými lidmi!
https://uloz.to/file/Qntw9WzEO9p7/putovani-s-pravekymi-lidmi-03-divoka-rodina-mkv
https://uloz.to/file/yzwmo1cMh7kc/putovani-s-pravekymi-lidmi-04-ti-co-prezili-mkv

Mějte se!    RS

Matematika - 7. týden

Milí deváťáci,

musím konstatovat, že ne všichni pracují tak, jak by měli, protože jsem od deseti z vás nedostala ani čárku z práce, kterou jste mi měli do konce minulého týdne poslat. Takže doufám, že se těch deset vzchopí a urychleně práci pošlou. Je mi jasné, že pro ty slabší je problém správně vyřešit třeba rovnice ve cv.21/4, ale to neznamená, že se nepokusíte vypočítat vůbec nic!  A abyste neměli pocit, že mají pracovat jen ti, co se připravují na zkoušky, tak tady je práce i pro vás. Je to opakování numeriky, takže by to zvládli i sedmáci. Str. 17/ 1,2, str. 18/3,4.

A ode všech chci do pátku vidět práci!!!!!

Zdravím.

M.Š.

Anglický jazyk - 7. týden (p.uč. Krupičková)

My dear pupils,
how are you? I hope you´re enjoying the beautiful weather and full of energy to do some more English:)
First of all - some more vocabulary connected with crime.This time it will be abour punishments and trials.
to be sentenced to the imprisonment - být odsouzen do vězení
to be sent to prison - být poslán do vězení
to be fined  - být pokutován
to be given a suspended sentence - být odsouzen k podmínce
to do community service - dělat veřejně prospěšné práce
to be given a warning - dostat varování
life imprisonment - doživotí
capital penalty - trest smrti
suspected - podezřelý
accused -obviněný
convicted - usvědčený
tried - souzený
sentenced - odsouzený
judge - soudce
defence lawyer - obhájce
prosecutor - žalobce
I will add some exercises later,OK.
 
And now something completely different:) ( Monty Python´s quotation)
 
The Passive
I suppose you have already noticed in the vocabulary section that a lot of expressions are in -ED forms.
The Passive forms are quite easy to make as they are the same as in Czech.
We form the passive forms with TO BE + PAST PARTICIPLE ( either -ED form of regular verbs or the third forms
                                                                                                                    of irregular verbs )
I AM BORED . - Jsem znuděna.
He IS TIRED - je unaven. 
We ARE INTERESTED - jsme zaujati.
The negative forms and the questionsare made the same way as those of the verb TO BE.
I am NOT married.
He is NOT tired.
What ARE you interested in ? 
Who WAS the Mona Lisa painted BY?
If you want to say WHO or WHAT caused the action you can add it with either BY or WITH.We use WITH when
we talk about tools or materials.
He was killed with a knife ( somebody killed him with it )
The cake was decorated with strawberries ) somebody put them on it )
 
It is NOT always necessary to speak about the agent.
The thief was arrested ( it is obvious that the police caught him and put him to prison)
He was given a death ( capital) penalty ( the jury and the judge decided about it)
 
The verb TO BE is used in all the tenses you have learnt so far The present continunous or the past continuous
also exist and the use make a difference.
The bridge is built - it is finished ( most je postaven)
The bridge is BEING built - they are building it now ( most se staví)
Look out -  I washed - umyla jsem SE (zvratné zájmeno )
                     I was washed - byla jsem umyta,umyli mě 
                     The bridge was built - most se postavil ( ne sám,někdo ho postavil)
                      The bridge was being built - most se stavěl ( někdo ho stavěl)
The continuous forms ARE not in other tenses,fortunately!!!!
The bridge has been being built for many years -  neužáví se!!!!!!
 
If you turn the active into the passive and vice versa ( naopak ),you have to use the same verb forms in both sentences.Study the examples in your books and practise on p88-89/1- 12 and also in your workbooks
p 66-67/1-9.As there are quite a lot of exercises,divide them and do them in two weeks´ time.
Finally ,don ´forget to send me the piece of a narrative writing and work on your second project -
Sell,sell,sell.
I would also like to ask those who haven´t sent me anything yet to do that asap!!!
 
Enjoy Beltana night ( čarodějnice ) and first May.
                                                        your English teacher

Anglický jazyk - 7. týden (p.uč. Zářecká)

1. zkontrolovat si v PS 68/2 z minulého týdne:
odpovědi:1 beat, 2 expect, 3 hopes, 4 play, 5 practising, 6 spent, 7 wasted, 8 remind, 9 remember, 10 teach, 11 training
2. vypracovat do sešitu z učebnice 92/3,4
3. poslechnout si CD, stopa 95, učebnice str. 94 + poslat mi cvičení 3 do mailu - k odstavcům přidáváme titulky z cv.3

Český jazyk - 7. týden

Dobrý den všem,

opět děkuji za naposílanou práci, všichni ji ode mě dostali ohodnocenou zpět. Jsem ráda, že už všichni komunikujeme i formálně správně. Potěšilo mě, že většina z vás připsala nejen požadované informace a přiložila vypracované úkoly, ale přidala i osobní postřehy a pocity. Díky za to J.

V kontextu výše uvedeného je tragikomický případ práce ve dvou týdnech odevzdané po termínu, když už jsem ostatním naposílala opravené, a po třetí poslané sice v termínu, ale bez přílohy. Jaké je pokračování? Žádný happyend… Po upozornění, že vypracovaná práce tam chybí a že je potřeba poslat jiné úkoly, které jste měli udělat, ale neposílali, ticho po pěšině L

Bude fajn, když všichni budeme pokračovat v duchu komunikace z úvodu mého textu i dál. Vypadá to, že se osobně jen tak neuvidíme…Snažte se poslední měsíc, který máte na přípravu na přijímačky, využít maximálně, i když vím, že doma je to těžší… Pokud má někdo dotaz k čemukoliv, ptejte se. K dispozici jsem na Skype, WhatsAppu, Messengeru, tak vysvětlím jednotlivě. Stačí se ozvat. Konzultační hodiny pro tento týden mám změněné, ve středu dopoledne jdu do školy, takže mě ulovíte ve středu od 12.00 – 13.00h, případně od 9.00 v úterý, které mám zadané pro šesťáky), nebo na mailu (zarecka@zs-zasmuky.cz), případně na WhatsApp (724130821).

I pro tento týden jsem práci opět rozdělila do dvou částí, samostatné opakování + práce označená v příloze – ČJ_druhy VV, kterou vypracujete a pošlete mi do čtvrtečního poledne 30. 4. buď do mailu, nebo ofotíte a na WhatsApp. Přílohy najdete dole, roluj J

A teď konkrétně:

1.      přijímačkáři si zkontrolují vypracované úkoly ze skladby z minulého týdne v příloze ČJskladba_cvičení_řešení

2.      Protože se jako největší problém ukázaly druhy vedlejších vět, všichni si zopakují v příloze druhy VV

3.      Všichni vypracují pracovní list ČJ_druhyVV a pošlou mi do čtvrtka

4.       Přijímačkáři si udělají další didaktický test, zase pracujte s 60 minutami, zadání najdete na: https://www.statniprijimacky.cz/wp-content/uploads/2016/08/statni-prijimacky-cesky-jazyk-test-zadani-2017-1-radny-termin-ctyrlete-obory.pdf

5.      všichni čteme průběžně knížky podle svého zájmu.

 

Zájemci dál procvičují na:
https://www.umimecesky.cz
https://scio.cz/
https://www.pravopisne.cz
https://www.skolasnadhledem.cz
https://www.mojecestina.cz/testy
https://testi.cz/testy/cestina/

Práci si rozdělte a budete-li mít s něčím problém, ozvěte se na výše uvedené kontakty

Zdravím
DZ

Německý jazyk - 7. týden

Přídavné jméno v přívlastku po členu neurčitém - 1. pád

modrý stan -

velká zahrada -

malé auto -

žlutá svíčka -

světlé pivo -

moderní počítač -

levná propiska-

malá čepice-

modré kalhoty-

bílá košile-

 

Přečtěte si odpovědi a utvořte k nim odpovídající otázky :

( tam, kde je možná otázka zjišťovací i doplňovací, zvolte otázku začínající tázacím slovem na w-: wem, was, wie...)

1.                                     Ich fahre morgen nach München,

2.                                     Peter und Margot wohnen in Bonn.

3.                                     Wir fahren um 5 Uhr.

4.                                     Es ist 10 Uhr.

5.                                     Sie ist 14 Jahre alt.

6.                                     Er rechnet falsch.

7.                                     Ich muss am Montag nach Prag fahren.

8.                                     Wir singen gern.

9.                                     Das Fahrrad gefällt mir nicht.

10.                                    Das Auto gehört meinem Vater.    

 

Vypracovaná cvičení zasílejte na můj školní mail.A.V.                          

Přírodopis - 7. týden

Český jazyk - 8.týden

Dobrý den všem,

opět děkuji za naposílanou práci, všichni ji ode mě dostali ohodnocenou zpět. Jsem ráda, že řada z vás má díky své poctivé práci už pevnou půdu pod nohama a je si jistější v plnění úkolů. Je to vidět na chybovosti, která se postupně snižuje. Bohužel jsou i jedinci, kteří se pořád topí, ale šlapat vodu nechtějí…

Minulý týden nám přinesl řadu změn v politických rozhodnutích (co se možnosti docházky do školy týká). Tento týden ještě pracujeme všichni na dálku, od příštího týdne podle vašeho zájmu v kombinaci. Byla bych ráda, kdyby mi každý napsal, na co by chtěl zaměřit přípravu, co potřebuje procvičit, abych si na to připravila materiály pro zbývající týdny.

Pokud má někdo dotaz k čemukoliv, ptejte se. K dispozici jsem na Skype, WhatsAppu, Messengeru, tak vysvětlím jednotlivě. Stačí se ozvat. Konzultační hodiny pro tento týden mám změněné, ve středu dopoledne jdu do školy, takže mě ulovíte ve čtvrtek od 9.00 – 11.30h, případně v úterý, které mám zadané pro šesťáky), nebo na mailu (zarecka@zs-zasmuky.cz), případně na WhatsApp (724130821).

Tento týden nás čeká:

1.      přijímačkáři si zkontrolují didaktický test na odkazu: https://www.statniprijimacky.cz/wp-content/uploads/2016/08/statni-prijimacky-cesky-jazyk-test-klic-2017-1-radny-termin-ctyrlete-obory.pdf
Napište mi získaný počet bodů.

2.       pro tento týden si udělají přijímačkáři další didaktický test. Udělejte si ho v „ostrém“ režimu – tzn. vytiskněte si záznamový arch z odkazu: https://www.statniprijimacky.cz/wp-content/uploads/2015/09/novy-amos-statni-prijimacky-ostry-test-cesky-jazyk-zaznamovy-arch-2016.pdf
vytiskni si zadání z odkazu: https://www.statniprijimacky.cz/wp-content/uploads/2015/09/novy-amos-statni-prijimacky-ostry-test-cesky-jazyk-2016.pdf

vyhraď si bez pauzy 60 minut, na hodinách si nastav a vypracuj odpovědi do záznamového archu

3.       ti, co měli chyby v posledním úkolu, procvičují dál vedlejší věty, na internetu si zadejte: https://learningapps.org/6845821

https://learningapps.org/6845821

4.      všichni vypracují pracovní list ČJ9_8 a pošlou mi do čtvrtka 7.4. do 20.00

5.       všichni si zopakují literaturu (autory, díla) na odkazu: https://learningapps.org/6972674

6.      všichni čteme průběžně knížky podle svého zájmu.

Zájemci dál procvičují na:
https://www.umimecesky.cz
https://scio.cz/
https://www.pravopisne.cz
https://www.skolasnadhledem.cz
https://www.mojecestina.cz/testy
https://testi.cz/testy/cestina/

Práci si rozdělte a budete-li mít s něčím problém, ozvěte se na výše uvedené kontakty

Zdravím
DZ

Příloha k Čj - 8.týden

ČJ9_8ČJ9_8

Anglický jazyk - 8.týden (p.uč. Zářecká)

Na začátek položím dotaz - proč nemám práci z minulého týdne od všech? Vyhodnotili jste, že angličtina je méně důležitá než čeština?
Tento týden práci pošlete všichni.
 
1. do sešitu vypracujete cvičení 1, 2 z učebnice str. 97, ofotíte a pošlete k ohodnocení
2. do slovníčku si opíšete slovíčka - modrá tabulka - ze strany 98 a najdete si český překlad - pokud budete mít s nějakým výrazem problém, zeptáte se mě
3. samostatně podle učebnice 98/1 vypracujete v pracovním sešitu stranu 75/1, 2, 3, Lucka, Jirka + kdo dál chce i cv. 4, 5
DZ

Matematika - 8.týden

Dobrý den deváťáci, tak než se uvidíme, mám pro vás další práci. Minulý týden jsem zopakovala některé příklady z předchozího týdne pro ty, kteří nějak zapomínají práci posílat (je jich pořád dost a to i těch, kteří půjdou k přijímačkám), tento týden se vrátíme na začátek roku a zopakujeme si nerovnice a Pythagorovu větu. Takže str. 25/4 a až f, str. 27/3, 4, 5 a 9. Takže opět na můj školní nebo soukromý mail miladasafrankova@seznam.cz. A prosím o to, abyste si zkontrolovali, jak je to co mi posíláte čitelné. Někdy vaši práci vidím , ale nepřečtu J. Držím palce.

M. Š.

Německý jazyk - 8.týden

Doplňte do věty podstatné jméno ve správném tvaru :

 

1. Das Buch liegt  auf ............(der Tisch).

2. Leg daBuch in ................(der Schrank).

3. Der Kuli ist in ...................(die Tasche).

4. Die Famile sitzt in ............(der Garten).

5.  Stell die Vase auf ............(dasKlavier).

6Der Fisch schwimmt in ..............(der Bach).

7. Wir gehen am Montag in ............(das Theater).

8. Ich muss die Mütze in ...............legen. (der Schrank)

9. Wir stellen den Tisch in ................. (das Zimmer).

10. Der Hund liegt in .....................(das Bett).

 

Časování slovesa fahren + dopravní prostředky - opakování

Doplňte správný tvar slovesa fahren :

 

1. Ihr.................mit dem Bus.

2. Wohin ............ du am Dienstag ?

3. Er ............... nach Hamburg.

4. Sie .............. am Wochenende zur Oma.(3. os. mn.č.)

5. Ich ............... mit dem Schnellzug.

6. Wir ............. noch nicht,

7. Jeď pomalu !

8. Nejezděte tramvají !

9. Pojedeš na kole ?

10. Pojedeme metrem.

 

Vypracovaná cvičení můžete zasílat na můj školní mail do pátku 8. května. Váš mail bude obsahovat pozdrav, zprávu, co posíláte a podpis. Úkoly z minulých týdnů už mi neposílejte. A.V.

Chemie - 8.týden

Chemické prvky - opakování

 Vypracované cvičení posílejte na můj školní mail do pátku 8. května. Váš mail bude obsahovat pozdrav, zprávu, co posíláte a podpis. Úkoly z předchozích týdnů už mi neposílejte. A.V.

Příloha k chemii - 8.týden

Šest kovů minulostiŠest kovů minulosti

Přírodopis - 8.týden

Zdravím deváťáci!
Tak paleontologii nám odzvonilo! Snad se Vám tento blok přírodopisného učiva líbil!

V sérii dokumentů, které jste shlédli jste se dozvěděli mohé o životě v pravěku. Toto téma úzce souvisí s naším dalším tématem, neboť za miliony let evoluce a vymírání druhů došlo na povrchu naší planety k usazení mnoha vrstev sedimentů, podle kterých je možné lecos určit. Jak postupovala věda kupředu, poznatky se hromadily a daly vzniknout něčemu, co se dodnes používá i v laické veřejnosti.
Řeč je o GEOLOGICKÉ MAPĚ!
Tento týden bude třeba vzít do ruky učebnici a důkladně přečíst stranu 108. - 111. Následně si uděláte zápis ze str. 108. Nadpis bude GEOLOGICKÁ MAPA ČR. Pod nadpis si všichni překreslí zjednodušenou mapku pěti geologických oblastí, kterou si také popíšeme.

Úkol:
Na portálu https://mapy.geology.cz/geocr50/ naleznete online geologickou mapu ČR. Vyhledejte na mapě svůj dům a trojklikem klikněte na jeho střechu, či na zahradu. Do sešitu si poté vypište, jaký typ horniny se u Vás nachází.

Mějte se!     Váš tříďas

Český jazyk - 10.týden

Dobrý den všem,

v úvodu musím vysvětlit, že možnost pro deváťáky chodit do školy (a přijímačkáři jsou téměř všichni), neznamená pro ty, kteří toho nevyužívají, že mají prázdniny…  Práci za minulý týden mi totiž poslali ze šesti „dálkařů“ jen tři. A ti si zaslouží pochvalu a samozřejmě to zohledním na vysvědčení. Práci však očekávám i od zbývajících.

Tento týden se zaměřujeme v práci na dálku na určení větných členů, interpunkce a pravopisu. Pracovní list ČJ9_10 vypracuj a pošli do pátku 22. 5. do 12.00. Ostatní práci si samostatně projdi a procvič.

Přijímačkáři si každý týden udělají jeden další didaktický test na: https://www.statniprijimacky.cz/cestina/ctyrlete-obory

Vyberte si každý týden jeden z testů (které jste ještě nevyplnili), abyste je postupně prošli všechny.

Až budeš mít testy hotové, pokračuj v dalších - ve středu vám ukážu další odkaz na další samostatné procvičování.

Všichni:

  1. samostatně si projdi opakování interpunkce – ppt prezentace
  2. procvič si psaní čárek na www.umimecesky.cz
  3. zopakuj a procvič si větné členy na: https://www.mojecestina.cz/article/2013102601-test-urci-vetne-cleny-3
  4. všichni si zopakují literaturu (autory, díla) na odkazu: https://learningapps.org/6993751
  5. všichni čteme průběžně knížky podle svého zájmu.



Dobrý den všem,

opět děkuji za naposílanou práci, všichni ji ode mě dostali ohodnocenou zpět. Ode dneška ti, kdo se chtějí připravovat intenzivně na přijímací zkoušky 8. 6. (gymnázia 9. 6.), chodí na hodiny do školy. Ostatní dál pracují na dálku. Procvičování pro ně budu na web dávat v pondělí, někdy budu přidávat i v průběhu týdne, sledujte třídní web průběžně.  Styl práce jinak zůstává stejný.

Pozor - přídáno opakování číslovek - vypracuj, ti, kteří nechodí do školy, pošlou cvičení 3 k ohodnocení do pátku 15. 5. do 12.00.

Pokud má někdo dotaz k čemukoliv, ptejte se. K dispozici jsem na Skype, WhatsAppu, Messengeru, tak vysvětlím jednotlivě.

Tento týden nás čeká:

1.      přijímačkáři si zkontrolují didaktický test na odkazu: https://www.statniprijimacky.cz/wp-content/uploads/2015/09/novy-amos-statni-prijimacky-ostry-test-cesky-jazyk-klic-2015.pdf

2.       přijímačkáři si každý týden udělají jeden další didaktický test na: https://www.statniprijimacky.cz/cestina/ctyrlete-obory

Vyberte si každý týden jeden z testů (které jste ještě nevyplnili), abyste je postupně prošli všechny.

3.       na minulém procvičování bylo nejvíce chyb u mluvnických kategoriích sloves, proto procvič na: https://www.pravopisne.cz/2012/04/test-urcovani-kategorie-sloves-1-6/

4.       dále procvič na: https://skolaposkole.cz/cesky-jazyk/pravopis-tvaroslovny/slovesa/slovesa-mluvnicke-kategorie

Najdeš tam i řešení, zobraz si ho až po vyplnění.

5.       všichni si zopakují literaturu (autory, díla) na odkazu: https://learningapps.org/4099104

6.      všichni čteme průběžně knížky podle svého zájmu.

Zájemci dál procvičují na:
https://www.umimecesky.cz
https://scio.cz/
https://www.pravopisne.cz
https://www.skolasnadhledem.cz
https://www.mojecestina.cz/testy
https://testi.cz/testy/cestina/

Práci si rozdělte a budete-li mít s něčím problém, ozvěte se na výše uvedené kontakty

Zdravím
DZ

Německý jazyk - 9.týden

Osobní zájmena - opakování

Nahraďte podtržené podst. jméno osobním zájmenem ve správném tvaru :

a) Ich antworte dem Bruder,

b) Ich besuche den Onkel.

c) Kennst du die Frau ?

d) Ich möchte der Schwester ein Buch kaufen.

e) Grüsst du die Eltern ?

f)  Hast du das Buch ?

g) Wir fragen den Lehrer.

h) Rufst du den Hund ?.

i) Ich schreibe den Kindern den Brief.

j) Ich schenke der Mutter eine Blume.

 

Předložky se 4. pádem - opakování

Doplňte do věty člen určitý ve správném tvaru :

a) Ich habe für ..............Opa ein Geschenk.

b) Wir gehen gerade um............ Ecke.

c) Ich gehe durch ...... Stadt.

d) Wir können ohne ........ Ball nicht spielen.

e) Die Post steht gegen .......... Schule.

f) Das Geschenk ist für ........ Freundin.

g) Wir müssen durch .......... Land fahren.

h) Ohne ...... Geld können wir nicht einkaufen.

i) Ich habe für ..........Lehrer ein Buch.

j) Der Garten liegt gegen ...........Park.

 

Vypracovaná cvičení posílejte na můj školní mail do pátku 15. května. Váš mail bude obsahovat pozdrav, zprávu, co posíláte a podpis. Úkoly z předchozích týdnů už mi neposílejte. A.V.

Chemie - 9.týden

Uhlovodíky, deriváty uhlovodíků

Rozdělte následující sloučeniny na uhlovodíky a deriváty uhlovodíků - u derivátů uveďte, do jaké skupiny patří, Jednotlivé slouč. pojmenujte :

a) CH3CH2CH2CH3

b) CH3CH2OH

c) CH3NO2

d) CH3CHO

e) CH3CH2COCH3

f) CH3COOH

g) CH2=CH2

h) CH3CH2NH2

i) CH3CH2CH3

g) HCOOH

 

Vypracované cvičení posílejte na můj školní mail do pátku 15. května. Váš mail bude obsahovat pozdrav, zprávu, co posíláte a podpis. Úkoly z předchozích týdnů už mi neposílejte. A.V.

Matematika - 9.týden

Milí deváťáci, v tomto týdnu se pustíte do opakování výrazů s proměnnou. Čekají na vás strany 14/ 4,5 a 7, str. 15/ 10 a 11 a str. 16/14, 15. A opět na mail nebo písemně do školy nebo do schránky ke mně domů a to do pátku.

Buďte zdraví a s chutí do práce. M. Š.

Anglický jazyk - 9.týden (p.uč. Zářecká)

1. poslechnout si na CD z učebnice stopa 98 text a podle něho do sešitu odpovědět T/F na otázky ze cvičení 5, str. 98
2. přečíst si text na str. 99 a do sešitu vypracovat cvičení 8
Obě cvičení ofotit, poslat mi ke kontrole.
3. v pracovním sešitu si zkontrolovat předchozí práci
75/1 2d, 3e, 4f, 5b, 6a
75/3 1 analyze results, ě test out of the product, 3 give a demonstration, 4 do market research
75/4 1h, 2c, 3a, 4d, 5f, 6b, 7g, 8e
4. v pracovním sešitu vyřešit osmisměrku zaměřenou na slovesa 78/1
 
 

Přírodopis - 9.týden

Odpověz na zadané otázky pomocí informací načerpaných ve videu!
https://www.youtube.com/watch?v=VBxcJmifXKs

  1. Co patří mezi přímé přínosy geologického mapování?
  2. Kam si geolog v terénu zapisuje své poznatky?
  3. Co lze předpokládat o místě, kde nacházíme zaoblené kamínky?
  4. Čím je způsobené oranžové zbarvení hornin v opuštěných lomech?
  5. Co lze vyvodit z mikroskopického rezu vzorkem horniny?

Český jazyk - 10.týden

Dobrý den všem,

v úvodu musím vysvětlit, že možnost pro deváťáky chodit do školy (a přijímačkáři jsou téměř všichni), neznamená pro ty, kteří toho nevyužívají, že mají prázdniny…  Práci za minulý týden mi totiž poslali ze šesti „dálkařů“ jen tři. A ti si zaslouží pochvalu a samozřejmě to zohledním na vysvědčení. Práci však očekávám i od zbývajících.

Tento týden se zaměřujeme v práci na dálku na určení větných členů, interpunkce a pravopisu. Pracovní list ČJ9_10 vypracuj a pošli do pátku 22. 5. do 12.00. Ostatní práci si samostatně projdi a procvič.

 

1.   1.    přijímačkáři si každý týden udělají jeden další didaktický test na: https://www.statniprijimacky.cz/cestina/ctyrlete-obory

Vyberte si každý týden jeden z testů (které jste ještě nevyplnili), abyste je postupně prošli všechny.

Až budeš mít testy hotové, pokračuj v dalších - ve středu vám ukážu další odkaz na další samostatné procvičování

2.      2. samostatně si projdi opakování interpunkce – ppt prezentace

3.       procvič si psaní čárek na www.umimecesky.cz

4.    3.  zopakuj a procvič si větné členy na: https://www.mojecestina.cz/article/2013102601-test-urci-vetne-cleny-3

5.     4.  všichni si zopakují literaturu (autory, díla) na odkazu: https://learningapps.org/6993751

6.   5.    všichni čteme průběžně knížky podle svého zájmu.

Zájemci dál procvičují na:
https://www.umimecesky.cz
https://scio.cz/
https://www.pravopisne.cz
https://www.skolasnadhledem.cz
https://www.mojecestina.cz/testy
https://testi.cz/testy/cestina/

Práci si rozdělte a budete-li mít s něčím problém, ozvěte se.

Zdravím
DZ

Přílohy Čj - 10.týden

8_interpunkce_výklad8_interpunkce_výklad

ČJ9_10ČJ9_10

Anglický jazyk - 10.týden (p.uč. Zářecká)

1. poslechni si text z učebnice - stopa 100 a do sešitu vypracuj cvičení 8, 9 ze strany 101
2. zkontroluj si v pracovním sešitu cv.1, str. 78 - admit, invite, complain, explain, tell, refuse
3. vypracuj cvičení 2, strana 78, pracovní sešit
4. vypracuj cvičení 1, strana 74, pracovní sešit

Matematika - 10.týden

Ahoj deváťáci, pro tento týden vás čeká opakování znalostí o kruhu a válci. Nalistujte str. 31/15 a 16, str. 32/20 a str. 34/3. Práce očekávám opět do pátku poledne, ti, kteří nedodali práci z minulého či předminulého týdne musí očekávat, že se jejich nezájem objeví v závěrečném hodnocení.

Zdravím. M. Š.

Německý jazyk - 10.týden

Rozkazovací způsob - opakování

Překládejte následující krátké věty :

1. Buďme doma !

2. Zpívejte nahlas ! (tykám)

3. Jdi domů !

4. Pracujte rychle ! (vykám)

5. Neptej se !

6. Buď ticho !

7. Čti nahlas !

8. Zeptejme se !

9. Odpovídej hned !

10. Jeď pomalu !

 

Dopravní prostředky - opakování

Překládejte, dávejte pozor na člen určitý :

autem -

tramvají-

na kole -

autobusem -

metrem -

vlakem-

na koloběžce -

ma motorce -

lodí -

lanovkou -

Vypracovaná cvičení posílejte na můj školní mail do pátku 22. května. Váš mail bude obsahovat pozdrav, zprávu, co posíláte a podpis. Úkoly z předchozích týdnů už mi neposílejte. A.V.

Chemie - 10.týden

Chemické výpočty - opakování

Vypočítejte následující příklady :

 

1.Kolik gramů dihydrátu uhličitanu sodného (Na2CO3. 2H2O) musíme navážit pro přípravu 500 cm3 roztoku o koncentaci  0,5 mol/dm3 ?

 

2. Vypočítej hmotnost 15% roztoku síranu draselného, který připravíme rozpuštěním 20g K2SO4.

 

Vypracovanécvičení posílejte na můj školní mail do pátku 22. května. Váš mail bude obsahovat pozdrav, zprávu, co posíláte a podpis. Úkoly z předchozích týdnů už mi neposílejte. A.V.

Český jazyk - 11.týden

Dobrý den všem,

minulý týden jsme si vysvětlili, že ti, co nechodí do školy na přípravu na přijímačky, pokračují v samostudiu, pracují na dálku a posílají vypracované zadávané úkoly v uvedených termínech. Děkuji všem, kteří tak činí. Z minulého týdne nedorazila práce od dvou lidí, proto kontaktuji zákonné zástupce s upozorněním. Školní rok se nám zkomplikoval, ale vysvědčení se kvapem blíží….

Tento týden se zaměřujeme v práci na dálku na pravopis a skladbu. K ruce si vezmi školní sešit z Čj, použij internet k dohledání potřebného.

1.       Nejdříve si procvič na: https://www.pravopisne.cz/2011/09/hledani-chyb-ve-vetach-10/

https://www.pravopisne.cz/2011/12/najdete-chybne-vety/

2.        Samostatně si projdi PS_opakování_1-3, doplň si, zeptej se, co ti nebude jasné, neposílej.

3.       Na hodnocení je určen pracovní list ČJ9_11, který vypracuj a pošli do pátku 29. 5. do 12.00.

Dál pokračuj ve čtení knížek, buď z doporučené četby, nebo libovolné podle vlastního výběru.

Zájemci dál procvičují na:
https://www.umimecesky.cz
https://scio.cz/
https://www.pravopisne.cz
https://www.skolasnadhledem.cz
https://www.mojecestina.cz/testy
https://testi.cz/testy/cestina/

Práci si rozdělte a budete-li mít s něčím problém, ozvěte se.

Zdravím
DZ

Příloha k Čj - 11.týden

Čj9_11Čj9_11

Anglický jazyk - 11.týden (p.uč. Zářecká)

1. poslechnout stopu 103, text v učebnici str. 103 + do sešitu odpovědi na otázky ze cvičení 7
2. pracovní sešit str. 78/3,4
3. pracovní sešit str. 125/3 - doplň správně přítomné, nebo minulé časy - ofoť a toto pošli k hodnocení - k ruce si vezmi kartičky

Matematika - 11.týden

Ahoj deváťáci,
pro dnešek se podíváte na podmínka existence lomeného výrazu a krácení lomených výrazů. Čeká na vás strana 39/3 a 4, str. 41/3 a 42/4, 5. Práci očekávám do PÁTKU, po termínu odevzdání nebudu už práci opravovat, jen potvrdím přijetí.
Všechny vás zdravím.
M. Š.

Německý jazyk - 11.týden

Přivlastňovací zájmena - opakování

Překládej následující slovní spojení :

1. její byt-

2. jeho dům

3. váš vlak (tykám)-

4. váš autobus (vykám)-

5. jejich postel-

6. moje skříň-

7. její koupelna -

8. naše taška -

9. tvoje okno -

10. její židle -

 

Vykání - opakování

Odpovídej celou větou :

1. Haben Sie einen Hund ?

2. Suchen Sie eine Birne ?

3. Sind Sie jetzt zu Hause ?

4. Kommen Sie morgen zu Besuch?

5. Bleiben Sie dort ?

6. Lachen Sie gern ?

7. Malen Sie schön ?

8. Wo wohnen Sie ?

9. Warum lesen Sie nicht ?

10. Wann fahren Sie nach Hamburg ?

Vypracovaná cvičení posílejte na můj školní mail do pátku 29. května. Váš mail bude obsahovat pozdrav, zprávu, co posíláte a podpis. Úkoly z předchozích týdnů už mi neposílejte. A.V.

Chemie - 11.týden

Použití uhlovodíků a derivátů uhlovodíků-opakování

Napište ke každému uhlovodíku (resp. derivátu uhlovodíků) jeden způsob využití v praxi :

a) vinylchlorid

b) tetrafluorethylen -

c)tetrachlormethan-

d)naftalen-

e)buta-1,3-dien-

f)methan-

g)ethylen -

h)methanol-

i) glycerol-

j)ethylenglykol -

 

Vypracované cvičení posílejte na můj školní mail do pátku 29. května. Váš mail bude obsahovat pozdrav, zprávu, co posíláte a podpis. Úkoly z předchozích týdnů už mi neposílejte. A.V.

 

Český jazyk - 12.týden

Dobrý den všem,

děkuji za poslanou práci minulého týdne, všichni ji ode mě dostali ohodnocenou zpět. I dál platí, že ti, co nechodí na přípravu do školy, pracují podle pokynů samostatně z domova.

Tento týden se zaměřujeme v práci na dálku na opakování tvarosloví.

1.       Nejdříve si projdi přiloženou prezentaci zaměřenou na opakování tvarosloví

2.       Vypracuj pracovní list ČJ9_12 a pošli do pátku 5. 6. do 12.00.

3.       Procvič si online tvary přídavných jmen na odkazu: https://learningapps.org/9170289

Dál pokračuj ve čtení knížek, buď z doporučené četby, nebo libovolné podle vlastního výběru.

Zájemci dál procvičují na:
https://www.umimecesky.cz
https://scio.cz/
https://www.pravopisne.cz
https://www.skolasnadhledem.cz
https://www.mojecestina.cz/testy
https://testi.cz/testy/cestina/

Práci si rozdělte a budete-li mít s něčím problém, ozvěte se.

Zdravím
DZ

Německý jazyk - 12.týden

Předložky se 3. a 4. pádem - opakování

Doplňujte člen určitý ve správném tvaru :

1. Leg den Bleistift auf ........... Tisch.

2. Die Katze sitzt in .........Garten.

3. Stell die Vase auf ........... Couch.

4. Ich stelle den Stuhl in ........ Ecke.

5. Wir sind jetzt in...... Garten.

6. Der Kuli liegt in ..... Tasche.

7. Peter legt das Buch auf ..... Schrank.

8. Ich muss ie Milch in...... Kühlschrank stellen.

9. Der Vogel singt in ...... Wald.

10. Wir suchen die Pilze in .....Wald.

Vypracované cvičení můžete posílat na můj školní mail do pátku 5. června do 12:00 hod. Váš mail bude obsahovat pozdrav, zprávuco posíláte a podpis. Úkoly z předchozích týdnů už mi neposílejteA.V.

Chemie - 12.týden

Názvosloví anorganických sloučenin - opakování

Pojmenujte následující sloučeniny :

1. HNO3 -

2. Cu2O -

3. H2SO3 -

4. PbS -

5. KCl -

6. CuSO4 -

7. Fe2O3 -

8. CaCl2 -

9. KNO3 -

10. Sn(OH)4 -

Vypracované cvičení můžete posílat na můj školní mail do pátku 5. června do 12:00 hod. Váš mail bude obsahovat pozdrav, zprávuco posíláte a podpis. Úkoly z předchozích týdnů už mi neposílejteA.V.

Angličtina - 12.týden (p.uč. Zářecká)

1. do slovníčku si vypiš slovíčka ze strany B110 - modrá tabulka - překlad vyhledej na internetu
2. do sešitu vypracuj cvičení 3, učebnice strana 110
3. poslechni si CD učebnice - stopa 111 a do sešitu odpověz na otázky cvičení 4 ze strany 110
Obě vypracovaná cvičení vyfoť a pošli.
4. z pracovního sešitu vypracuj vše na straně 85

Matematika - 12.týden

Ahoj deváťáci,
dnes si uděláme průřez výrazy a na vás čeká str. 48/5, 6, str. 49/ 8, 9, str 51/ 1, 2, 3 ,str 53/1 a 54/2 a 3. Jsou to základní početní operace v jednoduchých příkladech. Přeju hodně chuti do práce a zdravíčko B-).
M. Š.

Matematika + čeština + angličtina - procvičování

Ahoj deváťáci,

všechny vás zdravím a těm, kteří jdou v pondělí ke zkouškám, budu držet všechny palce. Co se týká další práce, je mi jasné, že poté, co budete mít v ruce papír o přijetí, tak jí moc nebude. Ale přesto, kdo bude mít volnou chvíli, může se pokusit počítat ze souhrnných cvičení od str. 199 až po str. 207. A pokud byste si nevěděli s něčím rady, tak budu stále sledovat mail a ráda vám poradím. Nebudu už ale všechnu práci kontrolovat. Je pro vás nepovinná.

Mějte se po zkouškách fanfárově a ráda vás určitě kdykoli uvidím.

M. Šafránková

Dobrý den všem,

děkuji za poslanou práci minulého týdne z češtiny i angličtiny, všichni ji ode mě dostali ohodnocenou zpět.

Děkuji všem, kteří chodili od 11. května 3x týdně na přípravné hodiny na přijímačky do školy, za intenzivní spolupráci. Vesměs jste mi dělali radost, jak jste se zlepšovali. Doufám, že informace nabyté zúročíte i dál při studiu na středních školách.

Posledních čtrnáct dnů ti, kdo budou mít zájem, opakují v rámci souhrnných cvičení podle učebnice a pracovního sešitu.

Konkrétně na pravopis cvičení z učebnice strana 67 – 72, skladba strana 129 - 134.

Pracovní sešit 50 – 56.

Angličtina – učebnice 112 – 113 – opakování časů, pracovní sešit: 86 – 89.

A samozřejmě všem doporučuji: čtěte, udělejte si náskok a přes prázdniny přečtěte alespoň pět knížek z doporučené literatury, nebo podle svého výběru v duchu Virginie Woolfové: "Knihy jsou zrcadly duše."

Zdravím.

DZ

 

Český jazyk - 13., 14. týden

Dobrý den všem,

děkuji za poslanou práci minulého týdne z češtiny i angličtiny, všichni ji ode mě dostali ohodnocenou zpět.

Děkuji všem, kteří chodili od 11. května 3x týdně na přípravné hodiny na přijímačky do školy, za intenzivní spolupráci. Vesměs jste mi dělali radost, jak jste se zlepšovali. Doufám, že informace nabyté zúročíte i dál při studiu na středních školách.

Posledních čtrnáct dnů ti, kdo budou mít zájem, opakují v rámci souhrnných cvičení podle učebnice a pracovního sešitu.

Konkrétně na pravopis cvičení z učebnice strana 67 – 72, skladba strana 129 - 134.

Pracovní sešit 50 – 56.

Angličtina – učebnice 112 – 113 – opakování časů, pracovní sešit: 86 – 89.

A samozřejmě všem doporučuji: čtěte, udělejte si náskok a přes prázdniny přečtěte alespoň pět knížek z doporučené literatury, nebo podle svého výběru v duchu Virginie Woolfové: "Knihy jsou zrcadly duše."

Zdravím.

DZ

FOCENÍ IX.A

DNE 11.6. OD 8:00 PROBĚHNE FOCENÍ ŽÁKŮ 9. ROČNÍKU
Klasifikace
Kontakty
Dokumenty ke stažení
Jídelna
Domů ZŠ Zásmuky

Created by © 2013 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy