Aj 3B Šebková
Videonávod - přihlášení do Google učebny a do on-line hodiny.
Distanční výuka včetně zadávání a odevzdávání úkolů bude nyní probíhat v Google učebně.
Kód učebny: pvgqroo (Kód umožňuje dostat se do učebny a sledovat zadávané úkoly. Do on-line hodiny a kontrolu plnění úkolů konkrétních žáků umožňuje přístup pouze přes školní účet žáka.)
On-line výuka na Meet | 8.00 | 9.00 | 10.00 | 11.00 | |
Pondělí | 5.A | TH - 5.A | 3.B | čj 5.A | |
Úterý | vl5.A | 4.A | 3.A | ||
Středa | čj5.A | 5.A | 3.B | ||
Čtvrtek | 3.A | 4.A | 5.A | ||
Pátek | 3.B | 3.A | 4.A - konzultace | čj5.A |
TH - třídnická hodina
Název třídy bez zkratky předmětu - AJ Šebková
Celý svůj rozvrh zde uvádím proto, jelikož v uvedených časech nemohu poskytovat individuální konzultace.
Evidence účasti v on-line výuce + přehled plnění úkolů
Osmisměrka (10 čísel, 8 zvířat)
Hra na skládání vět - klikni a hraj
Hororová hra
Kvíz
Anagramy
27.11.
1. Kahoot quiz - kontrola výsledků testíků
2. Welcome to Spain (učebnice str. 44): a) Google Earth - prohlédnutí zeměkoule z pohledu ve vesmíru (Česká republika, USA, Čína, Španělsko) - krátké video ke zhlédnutí
b) Google pics of Spain - obrázky ze Španělska
2. Unit 4, Lesson 1: učebnice str. 46: a) cv. 1 - Poslouchej, sleduj obrázky a opakuj nová slovíčka. b) cv. 2 - Poslouchej a hádej.
c) DVD-ROM: Podívej se na video a procvič si nová slovíčka.
3. Pracovní sešit str. 28: cv. 1: Zaškrtni nakreslenou profesi (zaměstnání).
cv. 2: Najdi a zakroužkuj slovo, pak zakroužkuj správný obrázek.
D4: Spoj zaměstnání a nástroje.
Slovíčka:
Unit 4 - Spain
Lesson 1
a teacher učitel
an actor herec
a doctor doktor
a farmer farmář
a cook kuchař
an artist umělec
25.11.
1. Name Wheel (procvičování s losováním) - How old are you? I´m nine years old. Where are you from? I´m from the Czech Republic. What is it? (pics- obrázky - viz opakování v předchozích lekcích)
2. DVD-ROM - Unit 3, Lesson 7, page 32 - reading competition (soutěž ve čtení: V učebnici str. 32 hledej a přečti věty, které učitel řekne česky: Ahoj, jsem Alex. Je mi sedm let a jsem z Ruska. Toto je tradiční kostým z mé země. Je překrásný! Podívej! Tři malovaná vajíčka. Podívej! Pět malovaných panenek.) - Poslech pro správnou výslovnost si lze znovu pustit v předchozí lekci.
4. Progress Check textbook 34 - orally (učebnice str. 34: Ve cv. 1 dokonči věty o věku podle počtu svíček a ve cvičení 2 vyber vždy ze dvou možností, co je na obrázku. Kdo se neúčastní on-line výuky, pošle písemně.
5. DVD-ROM - Progress Check - opakování s PC programem
5. Practice book page 27 - pracovní sešit str. 27: Čti slova a dělej čáry od puntíku k puntíku. Puntíky spojíš tak, aby obrázky šly za sebou stejně jako napsaná slova. V prvním příkladu, který je udělaný jako vzor, vidíš, že je napsáno fish...panda...pen... atd., takže čára vede od obrázku ryby k pandě, od pandy k peru atd. Pokud si pamatuješ, jak se věci na obrázcích jmenují, bude to pro tebe brnkačka. Pokud jsi zapomněl/a, koukni každý den do slovníčku a opakuj si všechna slovíčka. Vždyť opakování je matka moudrosti! :-) Čísla, která ti spojováním bodů vzniknou, zapiš vždy za otázku: What´s the number?___ (Jaké je to číslo?)
6. Revision test Unit 3 (finish at 1 p.m.)
23.11.
1. The Hedhog (hra ježek na čísla, obdoba Binga)
2. Opakování veškeré slovní zásoby: What is it? It´s.... (Žáci jsou losováni kolem štěstí a popisují obrázky.)
3. Counting song - poslech písně
4. Učebnice str. 107 - Spočítej věci na obrázku a napiš na mazací tabulku.
5. Lesson 7 - Let´s visit Russia (Pojďme navštívit Rusko.) - Poslech, čtení a překlad. Z hlavy řekni, kolik je tam malovaných vajec a matrjošek (ruských tradičních panenek).
6. Učebnice str. 33 dole: Když chci někomu nabídnout, aby si se mnou šel hrát, řeknu jednoduše "Let´s play." Přijetí nabídky můžeme vyjádřit takto: "OK. Good Idea!" (Ok, dobrý nápad!). Zdvořilé odmítnutí vyjádříme slovy: "No, thank you." - Na první hodinu AJ si do školy přineste nějakou svou hračku a procvičíme si to!
7. Pracovní sešit str. 26: 1. Spočítej, napiš číslo a pak zakroužkuj (viz vzor).
2. Spoj otázky a odpovědi.
Lesson 7
I´m 7 years old. Je mi 7 let.
I´m from the Czech Republic. Jsem z ČR.
beautiful krásný
an egg vajíčko
coloured barevný20.11.
1. Opakování slovní zásoby: "How are you? How old are? What is it?" formou losování a s pomocí obrázků viz předchozí lekce
2. Counting song - poslech písně s pracovním sešitem: a) cv. 1: Spoj obrázky se slovy
b) cv. 2: Nakresli šest předmětů, jak jdou v písni za sebou. c) PC program - Odpověz. Při jednom počítání jsem udělala chybu. Kdo ji najde?
3. Lesson 6, učebnice str. 31: a) cv. 1 - Poslouchej, dívej se na obrázek a čti.
b) cv. 2. - Podívej se znovu na obrázek ve cv. 1. Je to pravda (true) nebo lež (false)?
4. Pracovní sešit str. 25: a) cv. 1: Zakroužkuj a spoj.
b) cv. 2: Sleduj cestu. Potom počítej a napiš.
5. Nová slovíčka:
Lesson 6
pencils tužky
true pravda
false lež
18.11.
1. Opakování s kolem štěstí (aplikace na losování žáků): What´s your name? Nice to meet you. How are you? How old are you? Two and five is...
2. Happy Birthday - Zazpívej si písničku.
3. Učebnice str. 29 - Znovu si pusť příběh po částech. Nejdříve přečti, co bude následovat.
3. Unit 3, Lesson 5 - učebnice str. 30: a) cv. 1: Poslouchej, ukazuj a opakuj.
b) prac.s.str. 24/1(Doplň čísla k obrázkům.) + D3 (Přečti a nakresli.)
c) What is it? - Pojmenuj obrázky.
d) Interaktivní program - Odpověz.
e) Counting song - Zazpívej si písničku. (Melodie je typická ruská.)
4. Nová slovíčka:
Lesson 5
a pencil tužka
a pen pero
a backpack batoh
a ruler pravítko
an eraser guma
a book kniha
pick up zvedni
count (to) počítej (do)
16.11.
1. Procvičování: Odpověz na otázky "How are you? How old are you?"(Jména jsme losovali pomocí kola štěstí.)
2. Kvíz (opakování otázky a odpovědi, seznámení s novými slovíčky, procvičování čísel)
3. Lesson 3: a) DVD (Pojmenuj obrázky.)
b) pracovní sešit str. 22 (Ve cv. 1 podtrhni písmena e, i, p a b. Ve cv. 2 doplň e, i, p a b.
4. Lesson 4, strana 29: a) Poslouchej a čti. Kde je dort? Kolikáté slaví narozeniny? Kdo ještě slaví narozeniny kromě holčičky? Jak popřeješ k narozeninám? Jak řekneš, že máš narozeniny? Kde je dort?
5. Slovíčka:
Lesson 4
birthday narozeniny
a cake dort
his jeho
It´s my birthday. Mám narozeniny.
13.11.
1. What is it? Prezentace obrázků: Žáci v roli učitele: "What is it, Sofi? Is it a desk, Jiřiku?"
2. Čísla - hra na způsob binga (Žáci si nakreslí ježka a napíší do něj čtyři čísla. Učitel říká čísla anglicky. Když žák uslyší číslo, které si zapsal, škrtne jej. Pokud padne číslo, které zapsané nemá, nakreslí ježkovi bodlinku. Kdo škrtne poslední číslo, zavolá "bingo" a hra končí.)
3. "How old are you?" a) píseň
b) procvičení s pracovním listem
c) učebnice str. 107, Unit 3, Lesson 2: Doplň slova, která chybí. Napiš na mazací tabulku.
4. Lesson 3 (učebnice str. 28): a) cv. 1: Poslouchej říkanku, dívej se na obrázek v učebnici a opakuj. Jistě poznáš, o čem nahrávka je.
b) cv. 2: Opakuj písmena a slova. Všimni si, jak se čtou písmena "e, i, p, b". c) cv. 3: Poslouchej a spojuj písemena prstem.
5. Slovíčka:
Lesson 3
a box krabice
big velký
11.11.
1. Follow me - píseň s pohybem
2. What is it? It´s an elephant. It´s a panda.
Is it an elephant? Yes, it is. No, it isn´t.
Žáci, kteří umí na tyto otázky odpovídat celou větou, zvládli dosud probírané učivo. Komu toto dělá stále potíže, opakovaně si pouští videa, kde toto nacvičujeme (viz lekce níže).
3. Opakování čísel: a) píseň (Do you know how to count? Víš, jak se počítá?)
b) Kolik vidíš prstů?
c) DVD - Lesson 1 - procvičení
4. Učebnice str. 27, cv. 1: Poslouchej a čti. Pak se ptej a odpovídej podle sebe.
5. DVD - Unit 3, Lesson 2: Procvičení (How old are you? I´m seven.)
6. pracovní sešit str. 21: cv. 1: Zakroužkuj správnou větu.
cv. 2: Nakresli sebe a pak správný počet svíček. Nakonec dopiš do bublinky tvůj věk.
7. Slovíčka:
Lesson 2
How old are you? Kolik ti je?
I´m eight. Je mi osm.
9.11.
1. Oprava testu
2. Opakování formou tzv. speaking chain: "This is Vanesska, Lucinko."" Nice to meet you, Vanesska.""Nice to meet you, too, Lucinko."
3. What is it? Is it a window? - Prezentace (Žáci odpovídají celými větami.)
4. Welcome to Russia - Prohlédni si obrázky z Ruska; jak vypadají typické stavební památky; klikni na mapu a zjištíš, že Rusko je obrovská země; když sjedeš kurzorem níže, uvidíš typické ruské panenky "matrjošky", které jsou naskládané v sobě od nejmenší po největší, říkáme jim "traditional Russian dolls"
"Traditional Russian costume" (Klikni a podívej se, jak vypadá tradiční ruský kostým/kroj.)
5. Poslech str. 26, a) cv. 1 - Opakuj.
b)cv. 2 - Počítej a řekni, kolik slyšíš zvuků.
6. Pracovní sešit: a) 20/1: Vyškrtni, co je jiné.
b) 20/2: Napiš číslo, aby to bylo dohromady 10.
c) D3 nahoře: Dokresli čísla.
7. Slovíčka:
Unit 3 - Russia
Lesson 1
one 1
two 2
three 3
four 4
five 5
six 6
seven 7
eight 8
nine 9
ten 10
6.11.
1. Opakování slovíček - prezentace
2. Anagramy - Hádej slova ze zpřeházených písmen.
3. Svátky - Pro video klikni zde, (Zde klikni na titulky.)
4. Učebnice str. 24: cv.1: Vyber "a" nebo "an" a napiš celými větami.,
cv. 2: Napiš otázku a správnou odpověď - Kdo nebude v on-line hodině vypracuje písemně a pošle.
5. Video: Zopakuj si učivo Unit 2
6. Pracovní sešit str. 19 (Zaškrtni, co vidíš na obrázku.)
7. Test - odkaz níže
6. 11. Test - Klikni, přihlaš se pod svým příjmením a vyber odpovědi. Pokus máš jeden a čas jen do deseti, pak bude kvíz ukončen. - Test je povinný a na známku.
4.11.
1. Follow me - Klikni a zazpívej si.
2. What is it? - Zopakuj si slovní zásobu. Pusť si videa se slovíčky z předchozích lekcí.
3. Let´s visit China - učebnice str. 22 (Klikni na odkaz pro poslech.)
4. učebnice str. 23, cv. 2: Seznamování: "This is Tom. This is Kate. Nice to meet you, Tom. Nice to meet you, too, Kate." (Co se říká, když chceme někoho někomu představit a co si říkáme, když se poznáváme.)
5. Pracovní sešit str. 18: a) cv. 1: Přiřaď obrázky ke slovům a zakroužkuj dvě věci z Číny.
b) cv. 2: Očísluj věty ve správném pořadí.
6. Slovíčka:
Lesson 7
a lion lev |
real skutečný |
an animal zvíře |
traditional tradiční |
a costume kostým |
from z, od |
a festival svátek |
Christmas Vánoce |
Nice to meet you. Rád tě poznávám.
2.11.
1. Follow me song (viz lekce z 22.10.) - Znovu si pusť písničku, zazpívej si a dělej, co se v ní zpívá.
2. učebnice str. 21: a) cv. 1: Poslouchej, čti a říkej.
b) Pusť si z minulé hodiny video na procvičení slovíček, kde říkám "Is it...?" a opakuj.
3. učebnice str. 106, Unit 2, Lesson 6: Na mazací tabulku/na papír/do sešitu napiš, co chybí za Yes,.... a No,.... Nápověda je v textu s obrázkem nad tím.
4. Pracovní sešit str. 17: cv. 1 (Spojuj slova a zaškrtni, zda je na obrázku to, co je v otázce (viz vzor) cv. 2 (Spoj body a zakroužkuj správnou odpověď na otázku pod vzniklým obrázkem.)
5. Zapiš si nová slovíčka:
Is it an elephant? Je to slon?
Yes, it is. Ano, je.
Is it a pencil case? Je to penál?
No, it isn´t. Ne, není.
25.10.
Prázdninový kvíz - zasoutěž si se spolužáky, kdo získá více bodů, a přitom si zopakuj, co už jsme se naučili. Stačí kliknout na tento text, zadat své jméno a potvrdit. Posouváš se do dalších otázek pomocí ikonky Next. Pokud si chceš kvíz zkusit vícekrát, musíš pokaždé použít jiné jméno, např. Nikča, Niky, Nikolka, Nikolka1, Nikolka2 apod.
Video - Natočila jsem, jak jsem se do Kahoot kvízu přihlásila a zahrála si jej.
23.10.
1. Is it an elephant? Yes, it is. Is it a cat? No, it isn´t. It´s an elephant. (Je to slon? Ano, je. Je to kočka? Ne, není. To je slon.) - Procvič si otázky a odpovědi s videem.
2. učebnice str. 20, cv. 1: a) Poslouchej, ukazuj a říkej (video)
b) Procvič si nová slovíčka (video)
3. učebnice 20/3: a) Poslechni si píseň (video)
b) Procvič si nová slovíčka (video)
c) Znovu si pusť písničku, zazpívej si a dělej, co se v ní zpívá.
4. Pracovní sešit str. 16 (Workbook page 16): cv. 1: Zakroužkuj slova.
cv. 2: Znovu si pusť písničku a spoj věty šipkami ve správném pořadí. D2, page 16 (vzadu v pracovním sešitě dole): Dokonči obrázek. (Obtáhni, vybarvi. Současně si opakuj nová slova.)
5. Zapiš si do slovníčku:
Lesson 5 |
a desk psací stůl |
a board tabule |
a window okno |
a clock hodiny |
a pencil case penál |
a door dveře |
|
Follow me! Následuj mě! |
Sit down. Sedni si. |
Wave to Zamávej (komu) |
and a |
Stand up. Stoupni si. |
Walk to Jdi k |
Turn around. Otoč se. |
your tvůj |
21.10.
1. Guess the animals. (Hádej zvířata) What is it? What is it? What is it? What is it? What is it? (Když klikneš na podtržené otázky What is it? tedy česky Co je to?, uslyšíš zvuky. Uhodneš zvířata?)
2. učebnice str. 18: a) cv. 1: Poslouchej a opakuj. (Klikni.) Nové slovíčko: a hut (Klikni a vyskočí ti obrázek, co to je.)
b) cv. 2: Poslouchej a říkej. Hlavně si všimni, jak se v angličtině čte "u,c,d". (Klikni.) c) cv. 3: Dívej se, poslouchej a spojuj. (Klikni.)
3. pracovní sešit str. 14: cv. 1: Čti a podtrhni "u, c, m, d".
cv. 2 Doplň "u, c, m, d".
4. Zapiš si nová slovíčka:
Lesson 3
a hut bouda, chýše
the ten, ta, to
in v
5. Učebnice str. 19: a) Poslechni si příběh (Klikni.)
b) Hádej význam nových slov a zopakuj si zvířátka. (Klikni pro zobrazení videa.)
c) cv. 2, the value (hodnota): Buď opatrný. Zdrav. (Říkej ahoj a na shledanou.)
6. Dobrovolně pracovní sešit str. 15: Vyrob si značku za okno auta Be careful.
7. Slovíčka:
Lesson 4
Stop. Stůj.
Sorry. Promiň(te).
Oops! Jejda?
What´s up? Co se děje?
a car auto
Be careful. Buď opatrný.
Please. Prosím.
19.10.
1. Hi, I´m Oscar. (Klikni a zopakuj si říkanku.)
2. Umíš se zeptat a odpovědět? "What´s your name?" (str. 7), "How are you?" (str.13 dole)
3. "What is it?" /Co je to?/ Klikni a odpověz, co vidíš na obrázcích.
4. Učebnice str. 17, cv. 1: Poslouchej a přečti (Klikni a pustí se ti video.)
5. Učebnice str. 17, cv. 2: Pusť si kliknutím video, sleduj, poslouchej a říkej se mnou.
6. Ukazuj znovu na obrázky zvířátek ve cv. 1, str. 16 a říkej celou větou: "It´s a panda. It´s an octopus." atd.
7. Procvičení na počítači (Klikni a říkej správnou odpověď se mnou. Pusť si video víckrát, až budeš v odpovídání rychlejší než já.)
8. Pracovní sešit str. 13, cv. 1 (Zakroužkuj "a" nebo "an". Pokud už nevíš, pusť si znovu video v bodě 5 (učebnice 17/2).
9. Pracovní sešit str. 13, cv. 2 (Přečti. Pak najdi a vybarvi zvířata ve cv. 1, která jsou v textu ve cv. 2.)
10. Učebnice strana 106 (Klikni a objeví se obrázek, kde uvidíš, co máš na té straně napsat. Podle vzoru doplň, co chybí, a přepiš na mazací tabulku, papír nebo do sešitu.)
11. Zapiš si do slovníčku slovíčka a nauč se je. (Klikni pro zobrazení.)
15.10.
Úvodní konverzace: opakování frází "What is your name? How are you? The USA is famous for...burgers."
1. Opakování slovíček Unit 1
Ústně přelož: hamburger, slavný, na shledanou, klobouk, pěkný, maminka, babička, sestra, bratr, tatínek, podívej, vítejte, dědeček, lahodný
2. Unit 2: Welcome to China
a) Proletěli jsme se v Google Earth (klikni pro spuštění aplikace) z Čech do Číny, abychom se podívali, kde Čína leží. V učebnici na str. 15 jsme si prohlédli pandy žijící v Číně.
b) učebnice str. 16, cv. 1: Poslouchej, ukazuj a opakuj (klikni pro zobrazení videa)
c) učebnice str. 16, cv. 2: Podívej na obrázek a najdi a pojmenuj zvířátka (panda, tiger, monkey)
d) procvičení ve výukovém programu (klikni pro zobrazení)
Do slovníčků jsme si zapsali nová slovíčka:
Unit 2 - China
Lesson 1
a panda panda
a tiger tygr
a fish ryba
a monkey opice
an elephant slon
an octopus chobotnice
e) pracovní sešit str. 12, cv. 1 (Spoj obrázky se slovy), cv. 2 (Zakroužkuj slova. Pak nakresli zvíře, které je ve cv. 1, ale není v zakroužkovaných slovech ve cv. 2.)
Na konci pracovního sešitu je slovníček. Nalistujete str. 84, a tam začíná. Místo čísel stránek je tam D1, D2 atd. D1 už máme ze školy hotovou. Otočíme na další stranu, kde je D2. Tam si děti udělaly pouze horní polovinu strany, kde měly dokreslit dvě zvířátka. Úkol ve spodní části strany D2 označený Page 16 jsme nedělali. To až později na to přijde řada v dalších lekcích.
f) píseň I love my family (klikni a zazpívej si)
NÁSTĚNKA |
---|
Distanční způsob vzd. od 1.3.2021 i pro 1. a 2. třídu Distanční způsob vzd. 3. až 9. třída |