VI.A
Rozvrh
Vstup do budovy | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Polední přestávka | 6 | 7 |
7:15 | 07:35 08:20 | 08:30 09:15 | 09:25 10:10 | 10:25 11:10 | 11:20 12:05 | 12:05-12:45 12:45-13:00 | 13:00 13:45 | 13:55 14:40 |
Pondělí | Aj | Tv | Čj | M | Přv | Pč | Pč | |
Úterý | Čj | M | Vl | Inf/Aj | Hv | |||
Středa | M | Čj | Inf/Aj | Přv | Tv | |||
Čtvrtek | Čj | Vv | M | Vl | Čj | |||
Pátek | Aj | Čj | M | Vv | Čj |
Období prázdnin pro školní rok 2019/2020 | |||||
Podzimní | 29. října a 30. října 2019 | ||||
Vánoční | 23. prosince 2018 a končí 3. ledna 2019 | ||||
začátek vyučování v Pondělí 6. ledna 2020 | |||||
pololetní | 31. ledna 2020 | ||||
Jarní | 9. března až 15. března 2020 | ||||
Velikonoční | 9. dubna + 10.dubna 2020 | ||||
Hlavní | 1. července do 31. srpna 2020 |
Úvod
Telefon 321 796 505 linka.22
e-mail spudilova@zs-zasmuky.cz
Seznam učebních pomůcek pro šestou třídu - viz. informace na hlavní stránce školy.
Aktuality
PROJEKTOVÝ DEN 25.9.2020
Dne 25.9.2020 proběhl v ZŠ Zásmuky projektový den na téma:Hmyz-jeho význam, rozdělení a významné druhy žijící v blízkosti lidí, škodlivé i užitečné ovlivňující naší přírodu
Projektový den jsme si rozdělili na dva bloky-teoretický a praktický. V teoretické části jsme se naučili rozdělení hmyzí říše, základní druhy, zvláštnosti, rekordy ve velikostech či hmotnosti. Promítali jsme dokument o životě včel, její význam a zastoupení v přírodě. Jako velkého škůdce našich dřevin jsme si promítali dokument o lýkožroutu smrkového, jeho popis, požerky.
Na závěr žáci si vyplnili vědomostní test o základních poznatcích hmyzí říše a taky jsme si zasoutěžili, jak v rychlosti najít co nejvíce slov z nejdelšího názvu druhu motýla, tak v počítání kusů včel medonosné k rovnající se jedné sršni mandarínské.
Praktickou část jsme museli z důvodu deštivého počasí uskutečnit ve školní třídě, ale nakonec jsme to zvládli. Pracovali jsme ve dvou skupinách (holky, kluci) a ty měli za úkol naplnit do jednotlivých okének, do předem zhotovených dvou hmyzovišť,přírodním materiálem. Hodnocení nejlépe naplněného hmyzoviště jsme nechali na učitele přírodopisu a vyhlásili vítězný tým. K pozorování škůdce lýkožrouta smrkového jsme použili bílý papír a izolepu s nákresem chodbiček požerku. Velké překvapení jsme pro žáky ukázali živého ježka západního, kde měli možnost si ho pochovat, dozvědět veškeré informace o jeho životě. Na závěr jsme vyhlásili soutěž o sladkou odměnu s otázkou: Kolik má ježek bodlin? (R.Šť. uhodl).
Žáci byli aktivní, kladli a odpovídali na četné dotazy, velmi uvítali možnost přímého kontaktu se zvířetem, seznámili se životem.
Ve spolupráci s odborníky z praxe - Ing. M. Petr, Mgr. E. Šebková a Ing. E. Petrová lze projektový den hodnotit jako úspěšný a přínosný pro další výuku.
NÁSTĚNKA |
---|
Distanční způsob vzd. od 1.3.2021 i pro 1. a 2. třídu Distanční způsob vzd. 3. až 9. třída |