6.A Distanční výuka
Rotační rozvrh pro 6. A
toto je náš nový rozvrh na distanční výuku od PO 30.11. - 4.12. a od PO 14.12. - 18.12.
V týdnu od 7.12. do 11. 12. a od 21. 12. do 22. 12. bude naše třída ve škole, učíme se podle běžného rozvrhu. Obědy pro děti ve škole, které chodí do školní jídelny, jsou automaticky přihlášeny. Změny řešte individuálně s vedoucí školní jídelny.
Prosím připojujte se do hodin včas.
Opatrujte se.
Přeji vám i vašim blízkým krásný adventní čas
třídní učitelka Jana Spudilová
Zeměpis 2.10. - ???
Zdravím šesťáci!Odkaz na Meet:
Zeměpis 2.10. - ???
Zdravím šesťáci!Odkaz na Meet:
od listopadu pokračujeme v distanční výuce. Rozvrh, který vidíte výše, je závazný pro naši třídu od pondělí 2. 11.
Upozorňuji, že distanční vzdělávání je pro všechny žáky POVINNÉ. Všichni se vždy před online hodinou připojí přes odkazy v gmailu do Google učebny, kam budou jednotliví učitelé zadávat i úkoly pro samostatnou práci. Musíte se účastnit všech hodin a všechny úkoly pro samostatnou práci učitelům odevzdávat podle jejich pokynů.
V případě, že je žák nemocný, nebo u lékaře, rodiče mi okamžitě dítě omlouvají přes telefon, nebo mail. Docházku dokladujeme jako při běžné výuce.
Pokud není něco jasné, nebo narazíte na problém, pište, volejte.
Buďte všichni zdraví a mějte se hezky.
Zdravím.
třídní učitelka Jana Spudilová
Přírodopis (725439029, kovarova@zs-zasmuky.cz) od 4. 1. 21
Ahoj šesťáčci,při on-line hodině přírodopisu se sejdeme vždy ve středu 5. vyučovací hodinu (od 11,20 hodin). Přihlaste se nejpozději 5 minut před začátkem, rozhodně se ale nepřihlašujte dříve než 10 minut před začátkem! Mějte vždy po ruce papír, psací potřeby a někdy využijeme i učebnici Př.
Upozorňuji, že on-line hodiny nahrazují výuku a jsou povinné.
Hana Kovářová
Vážení rodiče!
Z důvodu nařízení vlády jsme nuceni přecházet na distanční výuku. V některých předmětech proto budete mít výuku formou zadaných úkolů na dané časové období, v jiných bude probíhat online výuka pomocí google aplikací MEET a CLASSROOM (učebna).
SLEDUJTE PROSÍM STRÁNKY ŠKOLY CO NEJČASTĚJI A DOHLÉDNĚTE NA ŘÁDNÝ PRŮBĚH DISTANČNÍ VÝUKY U VÁS DOMA! :)
Děti procházely školením na založení googlovského účtu a proto by měly být schopné se do výukových aplikací přihlásit! Pokud by s tím však někdo měl potíže, níže naleznete pomocná videa pro úspěšné připojení k výuce :)
Jak se přihlásit na MEET:
https://www.youtube.com/watch?v=jgR2gpajsfQ
Jak se přihlásit do UČEBNY:
https://www.youtube.com/watch?v=1Vs01NxZPmA
Milé děti,
včera jsem vám zadala úkoly na distanční výuku do konce tohoto měsíce. Protože to ve škole bylo trochu hektické, a ne všechny jste pobraly veškeré informace, ještě jednou vám vše i s úkoly vysvětlím. :-)
ČJ mluvnice: Budete si opakovat pravopisné jevy na PL- každý den jedno cvičení, teorii, pokud neznáte, nastudujete na umime česky – témata- příslušný pravopisný jev ( včera jsem vysvětlila ve škole)procvičovat můžete i na onlinecvičení – 2.stupeň,český jazyk, 6. třída (pravopis-všechno),podstatná jména, přídavná jména –souhrn,souhrn(1), Prac. sešit – Přídavná jména cvič. 3,4/str. 26
Literatura – PL Mapa příběhu- buď okopírujete nebo si ji překreslíte, abyste měli další, budeme jich dělat více. A do ní si podle zadání vyplníte pohádkový příběh O kruté princezně Turandot z čítanky na str. 22-25. Nejdříve si příběh přečtete a potom vyplníte mapu příběhu. Okénko po okénku si přečtete zadání a z textu budete vyplňovat. Co se týče obsahu a shrnutí napíšete to, jak příběh vidíte svými slovy, jak jste ho pochopily. Téma – budete psát o čem to je, jaké téma je zpracované
Žánr- jestli je to román, povídka, pohádka, báseň,.. vyberete, co se hodí
Druh – epika – má děj, lyrika – nemá děj, drama(div. hra)-vyberete, co se hodí
Ostatní je popsané. Přemýšlejte u toho. Je to úkol na přemýšlení a jak rozumíte danému textu. J
Vyplněnou mapu ofotíte a pošlete na můj školní mail. Do 21.října. Budu ji hodnotit.
Bonusový úkol pro bystré hlavy z lidové slovesnosti napište a vysvětlete 10 přísloví, 10 rčení
Dějepis: K naší tématice Pravěku- se podíváte na videa Byl jednou jeden člověk – 1.- 4.díl, v učebnici si přečtete texty o prvních zemědělcích z období mezolitu a neolitu na str. 22 – 27. Zápis pak máte na:
YOUTUBE, BOHEMIAN TEACHER – PRAVĚK + co vás zaujme z učebnice str.22-27
Odpovíte na otázky 1,2(symbol ?) /str.23, ot. 1,2/str.25
Úkol pro všechny, který vypracujete bude : Porovnáte život lidí v době paleolitu a neolitu
Čím a jak se živili
Jak bydleli
Jaké nástroje a zbraně používali
V jakých společenstvích žili
Umění a náboženství
Ostatní, co nastudujete
Můžete formou myšlenkové mapy, nebo jinou formou, ale abych z toho poznala ty rozdíly v jejich životechJ
Tento úkol ofotíte a pošlete na můj školní mail do 23. října. Budu ho hodnotit známkou
https://meet.google.com/lookup/brkvc6a3gm?
Kód kurzu yi2k3xv
PŘEHLED ONLINE HODIN
PO 3.h - Čj
ÚT 3.h - F
4.h - Ze
ST 2.h - Př
3.h - Čj
4.h - Aj
ČT 4.h - Aj
5.h - Čj
PÁ 4.h - Aj
Děti,
Ahoj děti,
učitelka JANA
POZOR důležitá zpráva z matematiky!
Ahoj šesťáci.
NÁSTĚNKA |
---|
Prezenční výuka od 4.1.2021 1. a 2. třída Distanční způsob vzd. 3. až 9. třída |